"gyurma lánc"


Az első darabot ebből a láncból a középső lányomtól (Zsófitól) kaptam. Középső csoportosként készítették az oviban anyák napjára. (Azóta már sokat készítettünk itthon is, mert remek ajándék.) Szerencsénkre hihetetlen kreatív óvónénikkel és dadussal tölthették a gyerekek a négy évet, minden évben valami nagyon igényes dolgot készítettek. Ez sütőben süthető gyurmából készült. A technika lényege a bejgli módszer. Kinyújtott alap lap, bele különböző vékony hurkácskák, feltekerni, kicsit még hengergetni és már vágható is a tárcsácska. A márványosnál meg egyszerűen csak össze kell keverni a színeket. Minnél tovább kevered, annál homogénebb. Teljesen új színeket is létre lehet hozni. Ujj beggyel szétlapítani és tűvel átlukasztani. Sütőben sül. Damit, apró gyöngy és zár. Kész is a remek ajándék. Az iskolai vásárra is készítettünk a nagyobbik lányom(Panni) osztályával és nagy sikere volt a lányok között. Szerintem felnőttként is remek szórakozás ilyet készíteni.

Megjegyzések

  1. Én még csak gombot készítettem, de ez a lánc is nagyon jó ötlet! Bencusnak táborozás utánra ígértem a süthető gyurmázást. Eredetileg rózsákat készülünk készíteni, de felvesszük a láncot is a listára. :o)

    VálaszTörlés
  2. Örülök, ha tudjátok hasznosítani ezt az ötletet.

    VálaszTörlés
  3. Mi is szívesen csináltunk hasonlót egy időben lányok szülinapi bulijára ajándéknak, de itt megint kiderült, hogy én folyton túlbonyolítok mindent: milyen egyszerű a beiglis meg a keverős-nyomkodós,és milyen szép! Mi meg sok kis rudacskából virágszerű közepet meg hasonlóan bonyolultat egyből...

    VálaszTörlés
  4. Persze minnél bonyolultabb a minta, annál mutatósabb, de gyerek kezeknek ez a módszer teljesen megfelelő. A márványosból tényleg szépeket lehet készíteni és izgalmas is, hogy a felszeletelés után milyen belül.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy elmondod a véleményedet!

Népszerű bejegyzések