Én kis kertet kerteltem....

Ma egész délelőtt a veteménnyel"bajlódtam". Se varrógép, de számítógép. Szegény kertemet kicsit elhanyagoltam az utóbbi időben. Mindennap foglalkoztam vele egy kicsit, de az édes kevés volt. Csak az utakat mire kigazoltam.....
A szarkalábak teljesen benövik az egész veteményt. Majd a szívem szakad meg, mikor már tényleg muszáj kihúznom néhányat, mert annyira rossz helyen van.

Cukkinik és a rebarbarák. Ezek is több helyen vannak a kertben, ahol találta nekik helyet.


Az üvegházban a parikat Gábor tegnap este tisztességesen megkarózta, így már sokkal szebbek. Tele vannak virággal.
Elég nagy összevisszaság jellemzi az idén ezt a veteményt, de most szándékosan akartam vegyes kultúrát kialakítani. Nagyon sok helyen van a zöldségek között körömvirág is.


Megjegyzések

  1. Nagyon tetszik a kiskerted, ötletes az elrendezés. Én mindig ültetek büdöskét ( bársonyvirágot) éskörömvirágot az ágyások köré. Nekem még pici a cukkinim, de ha van esetleg jó recepted akkor annak örülnék :)

    VálaszTörlés
  2. Igazad van, a büdöske is ngyon jó szolgálatot tesz a veteményben.
    Cukkiniből lehet készíteni pörköltet, lecsót lehet vele dúsítani, rántani is szokták.(rántva mi nem szeretjük)Én nem szoktam hagyni nagyra nőni. Akkor olyan tök ize lesz.Hirtelen nem jut eszembe semmi izgalmas recept, de keresek valami jót és miután kipróbáltam felteszem a közös főzősbe, jó?

    VálaszTörlés
  3. tetszenek a fából készült járdák is

    VálaszTörlés
  4. Álmaimban pont ilyen kertet képzelek magamnak. Imádom ezeket a kis kuckókat, ahol elválasztva nőnek a növények.
    És gratulálok a blogodhoz, nagyon tetszik!!:)

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm a dicsérő szavaitokat. Rengeteg munka van ezzel a kis kerttel is.

    VálaszTörlés
  6. Újra végiggyönyörködtem a kertedet!!!:) NAGYON igazi!!! Ez az üvegház pont jó méretűnek látszik.Hú,most beindultam.A beszerezhetőségét meg tudnád írni?
    Mintha nyitható lenne a teteje,vagy csak a vágyálmamat vetítem ki rá?:))))

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy elmondod a véleményedet!

Népszerű bejegyzések