Virág helyett..

Pannikánk ma 11 éves. (te jó ég, de öreg vagyok) Virág helyett levendulát kap az ajándéka mellé, ami természetesen megint könyv lesz. Lehet, elkéne már egy új könyvespolc is.:-))

Megjegyzések

  1. Ez de csudaszep!! Amikor megszarad, akkor sem esik szet?

    VálaszTörlés
  2. Drótból van a szív kialakítva, tehát a forma nem fog változni. Korábban még nem csináltam ilyet, tehát nem tudom, hogy hogyan fog viselkedni miután kiszáradt.

    VálaszTörlés
  3. Isten éltesse Pannit!
    Gyönyörű a levendula! Olyan hihetetlenül jó érzéked van a a dolgokhoz. Amihez nyúlsz abból biztosan valami nemes és nagyon szép dolog kerekedik ki!
    Nagyon ügyes vagy!:o)
    Szép estét. :o)

    VálaszTörlés
  4. A levendula is virág... valahol :D
    Hát egyedi ajándék az tuti. Nagyon tetszik!
    Ügyes vagy :)

    VálaszTörlés
  5. Isten éltesse Pannit! (Nekem is van egy Pannim:-D)
    Örült a gyönyörű és ötletes ajándéknak? Én egy drogériában egyszer egy egész koszorút láttam levendulából. Azóta vágyom egy olyanra...

    VálaszTörlés
  6. Köszönöm a jókiívánságokat. A levendula is virág, igazad van és nem is akármilyen!
    Szerintem nagyon tetszett Neki, ott van az ágy mellett.
    Az a levendula koszorú gyönyörű lehetett!

    VálaszTörlés
  7. Szia! Ide írok a legutolsó bejegyzésedhez,mert akkor biztosan megtalálod.
    Kedvencem a blogod!!!
    Én januárban fejeztem be a Magyar Hagyomány Műhelyét,de muszáj folytatnom,mert teljesen beleszerettem a néprajzba!
    Nagy felfedezés volt,hogy a férjed készíti a Magyar Ékszereket!!!Már sokszor meglátogattam a honlapját és a sok szépség közül még nem is tudom mit válasszak::))))

    VálaszTörlés
  8. Mammka, nagyon örülök, hogy így egymásra találtunk. Nagyon fontos, hogy minnél többen "dolgozzunk" azért, hogy gyerekeink, unokáink még találkozhassanak mindazzal, ami eleink életének mindennapjait jelentette. (néprajz, kézművesség, hagyományok, szokások)

    VálaszTörlés
  9. A ferjed ekszerei tenyleg lenyugozoek.
    En nem egeszen tudom mirol beszeltek, de ha irsz ezekrol a blogban...:-)))))

    VálaszTörlés
  10. katbo!Én is örülök a "találkozásnak"! :))))

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy elmondod a véleményedet!

Népszerű bejegyzések