"Zabos tarisznya"

Végre elkészültem a zabos tarisznyával. Néha én is zabos voltam a varrása közben. Eszméletlen kemény lett. Golyóálló táskaként is remekül alkalmazható. A farmer anyag is elég vastag volt,én balga "felmosó rongyot" tettem bélés anyagnak, plusz a hátlap. A tűzéstől még merevebb lett.
Egy cicás asszonyságnak varrtam ajándékba, de lehet, hogy nem adom Neki oda. Még alszom rá egyet. Valahogy nem lett az igazi.



Megjegyzések

  1. Nagyon jó lett,ha kétszer kimosod,megpuhul egy kicsit.

    VálaszTörlés
  2. Szuper lett,színek,tűzés,minta...ha nem adnád oda ajándékba,én szívesen elfogadom :-)
    És igen,úgyis puhul menet közben!A táskákkal inkább az szokott a baj lenni,hogy nincs tartásuk.Ennek lesz,remek kis szütyő!

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy elmondod a véleményedet!

Népszerű bejegyzések