Egy újabb díj





Lilangtól kaptam ezt a díjat, aminek nagyon örülök. Nagyon tetszenek a munkái. Mostanában annyi keresztszemes blogot nézegettem, hogy nagy kedvet kaptam ehhez a kézimunkához én is.

A szabályokról:

1. A díj képét ki kell tennem a blogomban.

2. Ideírom a linkjét a személynek, akitől kaptam.

3. Jelölök 7 további blogot.

4. Idelinkelem a jelöltjeimet.

5. Üzenetet hagyok a jelöltjeim blogjában.

A jelöltjeim:

Ancsa

Hortenzia

Mamazon

Melcsilla

Sunbonnetsue

Irisz

Exiefo

Megjegyzések

  1. HANGOSAN : köszönöm szépen .
    ( halkan ) van üres hely a PIF -ben
    ha érdekel !

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szépen köszönöm, hogy rám is gondoltál!
    Bevallom, én sokat látogatom a blogodat, mindig elámulva a munkáidon, és azon, ahogy a természettel együtt éltek!

    VálaszTörlés
  3. Exi nagyon kedves az invitálásod, ha a most futó PIF-es körömet "teljesítem" szívesen beleugrok majd egy következőbe is.

    VálaszTörlés
  4. Katbó!
    Nyugodtan próbálkozz az xszemessel vagy a gobelinnel (én az utóbbit művelem) egyszerű és csodaszép dolgokat lehet készíteni...

    VálaszTörlés
  5. Lilang, már írtam valahol korábban, hogy a xszemessel kezdődött a "pályafutásom". Nem sokat és nem is olyan bonyolultakat, de azért készítettem párat. Gobelinből két nagyobb képet készítettem. Aztán jött a patchwork, majd a "kütyűvarrás" és mindent elsöpört. Most újra kedvet kaptam Tőletek ezekhez a dolgokhoz. Köszönöm

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy elmondod a véleményedet!

Népszerű bejegyzések