Házasodjunk...




Ma végre elkészültem ezzel az ajándékkal, amit a dévai gyerekeknek varrtam.
Tetszik nekem ez a redwork "dolog". Úgy gondoltam Halász Edit mintáit varrom meg ezzel a technikával. Párna volt az alap ötlet, menet közben fali kép lett belőle.
A családomnak annyira megtetszett, hogy magunknak is varrok majd.







Megjegyzések

  1. Szépséges lett,pont olyan,ahogy én szeretem!

    VálaszTörlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  3. Akár hiszed akár nem én is egy piros mintával kacérkodom,csak én kerti témával,egyébként nagyon tetszik

    VálaszTörlés
  4. Nagyon édes lett!! Szeretem ezeket a "redwork" szépségeket.:))

    VálaszTörlés
  5. Üdv itt is! :-)))

    Nagyon szépek a munkáid, már körülnéztem Nálad!

    Csak emlékeztetőül a könyv, amiről beszáltünk: Lengyel Györgyi: Keresztszemes kézimunkák

    Jó válogatást! (Ha nem kapod meg sehol, kölcsön is tudom adni B. férjed közvetítésével!)

    VálaszTörlés
  6. Katafolt, nagyon egyfelé áll a szemünk.
    Idi, az én fejemben is motoszkál a kert, mint téma, de nem pirosban, hanem zöldben.
    Judilla, most nekem is első számú kedvencem lett a hímzés-varrás kombináció.

    VálaszTörlés
  7. Szia Ancsa!
    Most "megyek" hozzád!

    VálaszTörlés
  8. En nagyon szeretem Halasz Editet, annak ellenere, hogy nem az en vilagom. De ez a redwork annyira mas lett. Nagyon finom, es hogy Katafoltot idezzem, pont ahogy en szeretem:-))))))

    VálaszTörlés
  9. Megint nagyon szépet alkottál.
    Ezért és a többi munkádért kapsz tőlem egy díjat.
    Részletekért nézz át a blogomba.

    VálaszTörlés
  10. Köszönöm nektek a sok dícséretet. Nagy szükségem van rá!

    VálaszTörlés
  11. Folytatva a tobbiek dicsèretèt, ill. hozzàkapcsolòdva, hasonlit azokhoz a kèzimunkàkhoz amiket a règi parasztok a konyhàban az asztal folott tartottak,kulonbozo mondatokkal,mint pld. a nagymamàmnàl ezzel a szoveggel:"E'des kincsem tedd le azt a kiscsibèt, mert minden anya szereti a gyermekèt!"

    VálaszTörlés
  12. Nagyon tüneményes sorozat! Biztosan örülni fognak neki:) Én is rákattantam a redworkre:)

    VálaszTörlés
  13. Nem csodálom,hogy a tieid is beleszerettek!Egész más hangulata van a formának egyszínűsítva.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy elmondod a véleményedet!

Népszerű bejegyzések