Levendula babák

Hétvégére varrtam két nagyon kedves barátnémnak ezt a nővér párt. Levendulával van kitömve a szoknyájuk. Már több ilyen babát készítettem és az akasztójával mindig gondban vagyok. A nyakán lenne a legoptimálisabb, de mégsem fogom a babákat "felakasztani". A feje búbján meg olyan "bizonytalan". A haját elszerettem Ledannától, nagyon megtetszett a babáinak a frizurája. Bízom benne, hogy örülni fognak nekik.

Becsületből megmutatom Nektek azt a levendula tövet, aki nekem ezt a sok felhasználható virágot adja. Mi nem vagyunk levendula őstermelők, csak a kerti növényekből "élünk". Ezen a nagyon kívül 3 kissebb tövünk van, de ő a fő virág forrás.



Megjegyzések

  1. Én is varrtam már ilyen babát csupa barnából, és ugyanez volt a gondom a felfüggeszéssel. Jó ötlet volt lilából készíteni.

    Rendes volt tőled, hogy a növényt is bemutattad.

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szépek, attól, hogy lilák szinte érzem a levendulaillatot :).Mi lenne, ha köztes megoldásként a fej hátsó részére varrnád fel az akasztót, több centi hosszan is lehetne és a hajjal jól el lehet takarni.
    Pár hete ültettem néhány levendulatövet, remélem lesz virág rajtuk még idén.

    VálaszTörlés
  3. Kastan, nekem is Ők az első liláim, pedig már tényleg sok ilyen babát varrtam. Valahogy a lilával csak mostanában kezdek megbarátkozni, de a levendula "töltelék" most annyira kívánta ezt a színt.

    Ahama, jó megoldás amit ajánlasz, de én most lehet, hogy nem varrok rá semmit. Ezt rábízom az új tulajokra. (lehet, hogy csak a polcra fogják állítani)

    VálaszTörlés
  4. Hogy ezek a babák milyen édesek lettek!!:)))
    Telitalálat a lila szín hozzá.

    VálaszTörlés
  5. Nagyon aranyosak lettek:)))

    Hátha tudsz nekem segíteni, magról szeretnék lenedult ültetni, a csomagoláson szeptembert-októbert ajánl. Mire érdemes vele kapcsolatban odafigyelni? Szereti a napsütést, a sok locsolást vagy valami mást?

    VálaszTörlés
  6. Levendulát én még sosem ültettem magról. Egy ismerősöm már próbálkozott vele, de a sokból mindössze 1 db nőtt ki. Én vagy tövet vennék, vagy egy anyatőről duggványoznék. Kertészetekben is pár száz forint egy tő, de a piacokon is lehet kapni.
    A levendula az abszolult napot szereti. Nálunk ez a nagy tő, (ami 4 éves), déli oldalon van,extra napos helyen. Jó vízáteresztésű, homokos talajt szereti.
    Friss magról késő nyáron, vagy ősszel vethető.

    VálaszTörlés
  7. Nagyon aranyosak lettek! Biztosan örülni fognak nekik. A haj telitalálat! Ez fonva vagy horgolva van?

    VálaszTörlés
  8. Szépségesek ezek a levendula-kisasszonyok...nagyon barbár módszer lenne akasztónak sörösdoboz-pöcköt varrni a hátukra...?asszem igen.Akkor már jobb anélkül.

    VálaszTörlés
  9. Beszand, fonva van. Az egész egy fonás, amit keresztben rávarrtam a fejére.

    Katafolt, akasztónak nem rossz ötlet, de ehhez a babához szerintem kicsit "erős" lenne.

    VálaszTörlés
  10. Nem vagyok egy lila párti,de ezek a lilák kellemesek.Nagyon tetszenek.

    VálaszTörlés
  11. Aranyosak lettek, szeretem őket, én is akarok még csinálni.

    VálaszTörlés
  12. szeretem, amit csinalsz, ahogy csinalod!
    a levendulaval tomes nagyon tetszik, ki fogom probalni, remelem kapok majd meg levendulat jovo heten.
    mas: nekem nem lett semmi a magbol ultetett levendulabol, pedig nagyon napon volt, locsoltam is...

    VálaszTörlés
  13. Ötletesek ezek a levendulatartók!
    Biztosan szeretni fogják a leendő gazdáik.

    VálaszTörlés
  14. Ezek a lila babák gyönyörűek. Amúgy is szeretem a levendulát, de ezek a babák a monitoron keresztül is illatoznak!!

    VálaszTörlés
  15. csodaszép a levendulabokrod!!!
    Mekkora ötlet teletömni a szoknyát levendulával!

    VálaszTörlés
  16. Örülök annak, hogy Nektek is tetszik ez a baba. Az ajándékozottak is örültek neki.

    VálaszTörlés
  17. Én szeretem a lilát, de, ha nem szeretném, akkor most biztosan megkedveltem volna a babák látványától :-)

    VálaszTörlés
  18. Jaj, rettenetesen aranyosak a babák! Nagyon irigyellek, hogy ilyen tehetséges vagy, én is mindig szerettem volna valami "kézimunkázást", de sajnos én nem vagyok ilyen tehetséges... A levendulabokrodért meg külön irigyellek :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy elmondod a véleményedet!

Népszerű bejegyzések