"Lidis" szatyrok kicicomázva....

Már régebben megvettem a "Lidiben" a textil szatyrokat, mert gondoltam valamilyen új formában jó lesz apró ajándéknak. Később láttam a foltos topicon, hogy hogyan varrnak neki a lányok új "ruhát". Ez nagyon megtetszett. B.Ildikónál meg is találtam profi módon a leírását. Gyorsan négyet meg is varrtam, de kicsit elment tőle a kedvem, ezért az ötödik szatyor még vár a jobb sorsára. Nem akartam elkapkodni és később meg megbánni, hogy csak úgy összecsaptam. Igazából kettő volt most fontos, a többi aug.-ig ráér.








Megjegyzések

  1. Ezek szerint jó volt az okítás? :-)))))

    Szépek lettek. Csak így tovább!!
    (a leírásom azért váratott magára, mert a 10 darab után nehezen szántam rá magam újra...)

    VálaszTörlés
  2. Jaj, de nagyon jók lettek!:))
    Nekem is van ilyen tervem már régóta, csak szatyrom nem volt. De már szereztem, a tesóm postán küldött nekem. Hamarosan én is ruhát varrok neki.

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szépek lettek :) A virágos a kedvencem.

    VálaszTörlés
  4. Hú de klasszak! Adtál most nekem jó kis ajándékötletet, megyek Ildikóhoz tanfolyamra :-)

    VálaszTörlés
  5. a kisviragos tobb mint jo, abbol lehetne meg valami nagyobb taskafelet is csinalni!!
    A bodonok is tetszenek nagyon.

    VálaszTörlés
  6. Igen, a kisvirágos volt az első. Aztán egyre egyszerűbbek lettek. Pont ezért nem akartam az ötödikbe belekezdeni.

    VálaszTörlés
  7. Mindjárt hazaszaladok, hogy varrjak én is ilyet. Szintén a virágosért vagyok oda.

    VálaszTörlés
  8. Mégegy szavazat a virágos mellé! :o)) Nekem is az a kedvencem. Ezt a fajta anyagot én is szétszedtem atomjaira, egyben nemigen használtam még fel. :o)) Jók ezek a szatyrok. Nekem is ki kellen már próbálnom. A múltkor vettem is Lidl-s szatyrot, de itthon miután megnéztem alaposan, rájöttem, hogy rettentő silány minőség. Egyszer régen vettem már, akkor tök jó volt, szépen volt megvarrva. Ez meg szegetlen, bomlós vacak... De lehet hogy csak én voltam a béna. Mindenesetre aki vesz, nézze meg alaposan. :o)))

    VálaszTörlés
  9. Ezek jó minőségüek, de beavatás után szemérmetlenül összementek. (nem lehet megspórolni)

    VálaszTörlés
  10. Szia.Nagyon szuperek.Nekem még nincs ilyen szatyrom de a hétvégén biztos beszerzem.Sajnos nekünk nincs a környéken Lidl,csak Csornán,úgyhogy kikell várnom.Pedig biztos belefognék már most.

    VálaszTörlés
  11. Na,kész,végem van! MUSZÁJ vennem ilyen vászonszütyőt és varrnom ilyen szépségeket!!!! Annyira jól néznek ki!!!!!!!

    VálaszTörlés
  12. Nem vagy véletlen leszerzödve a Lidivel? ;-)
    Mindjárt megyek veszek én is, ha azokból a semmi kis szatyrokból ilyen szépeket lehet csinálni, nehogy mááá ne csináljak!

    VálaszTörlés
  13. szép munka, nekem a befőttek is tetszenek, és gyors is vagy, ahogy látom :D

    üdv,
    némakertész

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy elmondod a véleményedet!

Népszerű bejegyzések