Madarak

Elkészültek a madarak, amiket Ti ajánlottatok a babák mellé a hétvégi vásárra.(köszönet az ötletért Ahamának).Saját festésű anyagokból varrtam. A tollak Simon úr féle vékony molinó, a test pedig a közepes vastagságúból készült.


Megjegyzések

  1. De szépek így együtt is! Jó vásározást!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szépek :) Lehet, hogy én is tudok egy lehetőséget vásározásra, ed mekg kell kérdeznem előbb a szervezőket.

    VálaszTörlés
  3. Nagyon tetszenek! Elkérhetem a szabásmintáját?

    VálaszTörlés
  4. Szera, kattints rá a szövegben a madarak szóra és ott megtalálod Ahama leírását róla.

    VálaszTörlés
  5. Jaj de jo!!!! Nalunk naponta egyszer minimum jatszanak vele, es egyre ugyesednek. Meselj majd, hogy hogy sikerult!

    VálaszTörlés
  6. Nagyon tetszenek, remélem sikere lesz.

    VálaszTörlés
  7. Örülök a sikerednek, jól néznek ki így együtt, sokan, színesen :)

    VálaszTörlés
  8. Ahama, én meg hálás vagyok Neked az ötletért!

    VálaszTörlés
  9. Tegnap este gyorsan legyártottam egy mintapárt a madarakból. Nagy gyerekeim rögtön szakértették, ismerték, és állítják, hogy valami súlyt kell beletenni. Megpróbálom babzsák módon is. Különben az a játék neve, hogy meteor.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy elmondod a véleményedet!

Népszerű bejegyzések