Photobucket


Az idén nem igazán vagyok elégedett a veteményemmel. A répa abszolult nem nőtt ki, még a másod vetés sem. A fűszernövényeket nagyon hagytam felmagozni, most visszavágom őket, majd az új hajtásokat szárítom meg télire.

Az üvegházban lakók viszont szépen teremnek(pari, paprika, uborka). A cukkinik is rengeteget hoznak. Az örök sláger, a mángold is minden évben beváltja a hozzá fűzött reményeket. A padlizsánok is nagyon szép képet mutatnak.

A gazzal folytatott harcban most a sok eső miatt vesztésre állok. A varrás most a kert hátrányára vált, ezért most a varrógéptől válok meg egy kis időre. De csak egy kicsire, mert a madarakat sürgősen meg kell varrnom.


Photobucket

Megjegyzések

  1. Hát,sosem terem minden zöldség gazdagon-sajnos! Jó,hogy írtad a mángoldot....jövőre megint vetek.Nagyon hálás,én is szeretem!És még az én kis vacak kert-földemben is megterem.:)

    VálaszTörlés
  2. Jelenleg csak itthon van veteményesem (Bp.) és itt is nagyon vacak a talaj. Komposzton kívül men nagyon kap más tápanyagot. Pedig kéne.

    VálaszTörlés
  3. Hasonló gondokkal küzdök én is. Most pont ittvan anyukám és próbálja rendbe tenni a kertemet.Mángold? Egyszer vetettem, de nem csináltam belőle semmit :( Mit szoktatok belőle csinálni.

    VálaszTörlés
  4. A mángoldot ugyanúgy kell elkészíteni, mint a spenótot. Az ize is olya, csak talán nem olyan intenzív. Hihetetlen egészséges. A szára és a levele is felhasználható.

    VálaszTörlés
  5. Én s beállok a sorba.A répáim"fekete,gömb"katasztrófa,fekete parim egyszerűen eltünt a földből,a sárga patiszonom jelentem virágba.Talán jövőre.Amúgy sok mindenem lett,de valahogy a gaz eső nélkül is gyönyörű.Jövőre változtatok a kert stílusán,és remélem én leszek az úr és nem a gaz.Bocs,hogy sok lettem.

    VálaszTörlés
  6. Dehogy lettél sok,teljesen megértem mindenki felindulását és elkeseredését, akinek a kertje más képet mutat, mint ahogy arra tavasszal számított. Rengeteg munka és sokszor semmi eredmény. Dühítő!!
    Na de majd jövőre!!!....
    Ez szinte minden évben elhangzik az én számból is.

    VálaszTörlés
  7. Én is jöttem panaszkodni.A gaz az úr a zöldségesben. És az üvegházadat nagyon irigylem. De szent irigységgel. :-)

    VálaszTörlés
  8. Az üvegház idei "termés". Kicsit féltem, hogy nem hozza meg a hozzá fűzött reményeket, de maximálisan bevált. A palánta neveléstől kezdve a beültetett növényekig.Az üvegházi parik hihetetlen méretüek, telis-teli terméssel. A szabadföldiek sosem fogják utolérni őket. 8-10 éve foglalkozom én a veteménnyel, de ilyen paradicsom termésünk még nem volt. Amúgy ez nem is üvegház, hanem a Bauhaus-os műanyag változat. Könnyű összeszerelni, olcsóbb, mint a rendes üveg, viszon tökéletesen funkcionál.

    VálaszTörlés
  9. Én is "szent irígységgel irígykedem" minden kerttulajdonosra. 18 évig éltem kertes házban vidéken. Néha hihetetlenül hiányzik.
    A piacon vett paradicsom íze és illata össze sem hasonlítható az otthon termett ízével, zamatával. De talán majd egyszer lesz nekünk is... :o)

    Addig kedves Katbo szeretnélek megkérni, hogy nézz be a blogomba, vár egy kis meglepi! :o)

    VálaszTörlés
  10. Katbo!Írnál nekem erről a Bauhausos üvegházról? Nagyon érdekel!!! regen volt fóliasátram,csak ha elmentünk nyaralni,akkor volt a gond.vagy megkértünk valakit locsolni,vagy mire hazaértünk elszáradt kórók vártak.Igazából olyanra vágyom,aminek a tetejét kinyithatom,ha pl.esik az eső.

    VálaszTörlés
  11. Üvegházról én is szeretnék bővebben, ha lehet. Post?

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy elmondod a véleményedet!

Népszerű bejegyzések