Zente takarója


Rohamléptekben elkészült Zente takarója. Nem pont ilyenre terveztem, de az idő rövidsége miatt végül is nyomott mintás anyagot varrtam a blokkok helyére. A "repülő vad ludakat" most papírtechnikával varrtam, így nagyon hamar megvolt. A forgók is gyors technikával lettek varrva, ill. szabva, így tulajdonképpen nagyon hamar meg lettem vele. A tűzését megbántam, mert a forgók tűzésével "gyerekfirlálást" akartam imitálni, (ne legyen szabályos csigavonal, inkább csak firka), de így készen olyan mintha bénáskodás eredménye lenne. Azt meg mégsem írhatom rá, hogy "direkt ilyen".

Megjegyzések

  1. Szép lett.Jó telt színeket használsz,szeretem.A tűzés miatt meg ne bánkódj,az ilyen esetlegességek adják a munka lelkét,gratulálok!

    VálaszTörlés
  2. Ahhoz képest, hogy rohammunkánban készült nagyon jól sikerült.
    Nekem a tűzések is tetszenek és szerintem olyan mint a gyerekek rajza. :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon kedves lett.Bejön.Biztos örülnek majd neki.Rajtad kívül szerintem senkit nem zavar majd a tűzés.Ne gondolkodj ilyenen.Szép.

    VálaszTörlés
  4. Na ide is írok hátha nem nézed nálam.
    Zsepitartóról:
    Kipróbálom!!! :)
    Sőt annak egy "butított" változatát is megcsinálom majd :)
    Csak még nem tudom, hogy milyen anyagból csináljam...

    VálaszTörlés
  5. Gyönyörű! A tűzéssel különösen tetszik!

    VálaszTörlés
  6. Írtó szép lett! A firkával meg ne aggódj,az a része úgyis mindig takarásban lesz. Egyébként szerintem nagyon kedves ötlet: tudni kell,hogy "megszállott" gyerekrajz rajongó vagyok!!!

    VálaszTörlés
  7. Nekem is az tűnt fel, hogy mennyire látszik, hogy fiúnak készült!

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy elmondod a véleményedet!

Népszerű bejegyzések