Zsepi tartó

Kastannál és Katafoltnál láttam ezt a Évi féle zsepi tartót, amit Ő nagyon jól bemutat fotók kíséretében. Volt egy pont, ahol elakadtam, de addig forgattam, míg sikerült összehozni. Már korábban megvarrt táskához készült ez a darab. Biztos, hogy nem ez volt az utolsó, ami kikerült a varrógép alól.







Megjegyzések

  1. Szia!
    Tetszik a zsepitartód.
    Szép mintát kapott :)
    Én is zsepitartón töröm most az agyam, de kezdőként egyszerűbbre gondolta.
    A lenszatyrokat frankón feldobtad!!!
    ötletes ajándék.

    VálaszTörlés
  2. Nagyon csinos, romantikus darab lett.:)
    Mennyi zsepi fér bele?

    VálaszTörlés
  3. Nagyon tetszik és atáska is amihez készült. Nagyon közel állnak hozzám a munkáid:)

    VálaszTörlés
  4. Tudtam,hogy valamiket alkotsz!!) Egy darabig csend volt...

    VálaszTörlés
  5. Lilang, ennél egyszerűbb zsepi tartót el se tudok képzelni. Kb. 2 perc az egész. Kettő darab egyenes varrás és kész. Próbáld ki!
    Judilla, Hát nem túl sok. 10 db-os csomag nem fért bele.

    VálaszTörlés
  6. Ez nagyon szép lett megint! Mindíg elámulok a csodáidon. Majd mutisd a többit is.

    VálaszTörlés
  7. en is mar neztem de nalam a karakterek kinaiak (szo szerint) igy nem csak nem latom a kepet de el se tudom olvasni:-) ha csinalsz meg a 4.5. kepnel tudnal csinalni fotot?
    Egyebkent meg nagyon finom, szep lett

    VálaszTörlés
  8. Hű,de jó lett,látom ,te is díszítetted,én fát varrtam rá,de applikálni is akarok.
    Kicsoda,van Évinek egy másik leírása is,talán ott jobban eligazodsz:
    http://www.varrohaz.hu/main.php?menu=otletborze&temaid=1&olvas=142

    VálaszTörlés
  9. Kicsoda, nálam is bizonyos betűk kis négyzetekként jelentek meg. Én is annál a résznél akadtam el, de, ha csinálod, rá lehet jönni.
    Ha a Katafa által ajánlott linken se egyértelmű, akkor majd készítek fázisfotókat. Megyek megnézem én is ezt a másik linket.

    VálaszTörlés
  10. Megnéztem és szerintem itt teljesen érthető. Inkább itt nézéttek meg. A bejegyzésemben is át fogom javítani erre.
    Mammka, a csönd oka a nyári szünet is.

    VálaszTörlés
  11. Megvagyok, koszonom!!!! Reszkessetek bataok, rokonok es uzletfelek, jonnek az `ajandek` zsepitartok:-))))))))

    VálaszTörlés
  12. Katbo!
    Na majd az enyémet nézd meg!
    Az a legegyszerűbb :D
    Ha lesz varrógépem, akkor tuti, hogy lekoppintom ezt a mintát, mert nagyon tetszik :)

    VálaszTörlés
  13. Kicsoda, ügyes vagy, ugye, hogy nem volt benne semmi ördöngösség!
    Lilang, nagyon kiváncsi vagyok!

    VálaszTörlés
  14. Nagyon szép és finom darab lett! Az első pár darab szerintem mindenkinek fejtörést okoz, aztán meg sem lehet állni vele! :o))

    VálaszTörlés
  15. Ez olyan lenvászon-szerű (v. hasonló) anyagnak tűnik, egyedi lett a díszítéssel is. :-)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy elmondod a véleményedet!

Népszerű bejegyzések