Ajándék

Photobucket






Ezt a gyönyörűséges fürdőszobai készletet anyukámtól kaptam. Több kézműves tevékenység között a kerámiázás a kedvence. Ha van egy kis ideje, biztos, hogy egy darab agyaggal a kezében látjuk. A kertünkben lévő levendula bokor Őt erre ihlette.

Photobucket

Megjegyzések

  1. gratulálok, nagyon-nagyon tetszik! Sajnos az én anyukám nem tud ilyet:-)

    VálaszTörlés
  2. Anyukád készítette? Amikor először csak a képet láttam, azt hittem a Mesterségek ünnepéről kaptad.
    Gratula :)).

    VálaszTörlés
  3. Gratulálok anyukádnak!! Csodaszép lett...!!

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép és hasznos hobby. Gratulálok Anyukádnak, gyönyörű ez a készlet!!!

    VálaszTörlés
  5. Nálatok akkor a kézművesség szeretete anyáról lányára szál. Kívánom, hogy legyen folytatása!
    Nagyon szépek!

    VálaszTörlés
  6. Gyönyörű! Akkor hát volt kitől örökölni az alkotó tehetséget.:))
    Te még nem agyagozol?

    VálaszTörlés
  7. Örülök annak, hogy Nektek is tetszik. Büszke vagyok rá. Én nem agyagozom. A végredményt azt imádom, de maga a tevékenység valahogy nem vonz. A gyerekek viszont nagyon szeretik gyúrni az agyagot, főleg a középső lányom. (Zsófi)

    VálaszTörlés
  8. Te jó ég!!! Akkor az anyukád levendulás szappantartóját vette meg nekem a fiam a szülinapomra Kapolcson!!!!:))))))
    Otthon teszek fel fotókat.

    VálaszTörlés
  9. Mammka, sajnálattal kell közölnöm, hogy biztos nem az anyu készítette a Te ajándékodat, mert Ő csak kizárólag családtagoknak készít tárgyakat. (egy-két kivétellel) Üzleti érzékünk szinte egyenlő a nullával, ezért most erőteljesen gondolkozom ezen a MESKA-n. Az anyu dolgai mellé feltennék néhány saját munkát is. Kiváncsian várom a szappantartód fényképét. (Ez valami gondolat átvitel lehetett a két alkotó között.

    VálaszTörlés
  10. Katbo, szinte biztos lehetsz benne, hogy a középső lányod agyagozni fog, mert úgy tartják, hogy a nagyszülők dolgait örököljük, s visszük tovább. Varrni meg majd a te unokáid...

    VálaszTörlés
  11. Hat ez valami csudaszep! nem mondom, hogy meglepodtem;-)
    MESKA-val igenis tessek probalkozni, nagyon meg lennek lepodve, ha nem vinnek a dolgaitokat.

    VálaszTörlés
  12. Nemcsak szépek a tárgyak, hanem a gondolat is gyönyörű, hogy ilyen meglepetést tartogat számodra az édesanyád...

    VálaszTörlés
  13. Először is nagyon gratulálok hozzá, gyönyörű lett, anyukádnak arany-levendula keze van.

    Másodszor amikor a képet megláttam én is arra tippeltem, hogy a Mesterségeg Ünnepén vette neked.

    VálaszTörlés
  14. Csatlakozom az előttem szólókhoz. Volt kitől tehetséget örökölnöd. :-)
    Meskát épp akartam javasolni a Lidlis táskánal, aztán látom hogy itt került elő. :-))

    VálaszTörlés
  15. Én is nyaraltam, most kerültem elő, látom a sok szép mindent.
    De ez a szép levendulás készlet igazán gyönyörű.
    Vigyázz rá nagyon.

    VálaszTörlés
  16. irígylésre méltó a családotok hobbykészlete! kerámia,ékszer,tánc,varrás,és akkor még biztos nem tudok mindenről.

    VálaszTörlés
  17. A ZENE, az maradt csak ki. Na meg a középső lányom, aki mesekönyv illusztrátornak készül 5 éves kora óta.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy elmondod a véleményedet!

Népszerű bejegyzések