Az utolsó "Lidis" szatyor



Végre elkészültem az utolsó szatyorral is.








Megjegyzések

  1. Csoda-helyes!!!!!Miért az utolsó???

    VálaszTörlés
  2. Hűűű! Ez nagyon tetszik, számomra újszerű technika, mármint a virágok! Hogy készül? Elárulod?

    VálaszTörlés
  3. Juni végén vettem öt szatyrot a Lidl-ben. Júli 2.-án mutattam meg azt a négyet, amivel nagy lendületemben végeztem. Az ötödik sehogy sem akart megszületni. Hát most sikerült. Csak ezért az utolsó.
    Bruercsi. Stiftel odarögzítettem a virágokat és géppel körbetűztem. A szárakat is géppel varrtam.

    VálaszTörlés
  4. Nekem ez teszik a szatyrok közül a legjobban. A natúr alaphoz nagyon illik ez a finom ,izléses és ugyanakkor friss, és vidám diszités. Már néhány előző munkád is átlagon felüli szépérzékről, izlésről tanúskodik. Külföldi munkákhoz mérhető darabokat lehet nálad látni,remélem nem bánod, hogy ilyeneket irok, de tényleg , meg tudd egy kicsit legbelül, hogy tehetséges vagy, ( bocsánat, hogy ilyet irok , de nem vagyok laikus, meg aztán nem ismerjük egymást úgyhogy ez nem csak valami kedveskedés ), nagyon nem kell tudni, mert az árt a tehetségnek...

    VálaszTörlés
  5. Anna ráérzett a lényegre, van érzéked a dolgokhoz, nem véletlen nézek be ide én is gyakran. A virágok csodásak, én nem tudok ilyen hanyagul elegáns( technikára értem) lenni, mert az építészetben belémvert precizitás nem enged olyan könnyedén el. Gratulálok!!!

    VálaszTörlés
  6. Egyszerűen imádnivaló! Csodás!!!

    VálaszTörlés
  7. Bájosan egyszerű! Nagyon tetszik.
    Olyan "sokáig" nyaraltál, majd mindennap benéztem hozzád, hogy hátha-hátha, már haza értetek, és alkotsz!

    VálaszTörlés
  8. nekem az jutott eszembe, hogy ezt egy szatyorra?:-)
    ezzel a technikaval mar en is szemeztem, mert ha mas csinalja imadom, en meg nem tudom elkezdeni...

    VálaszTörlés
  9. Nagyon jól esik ez a sok dícséret, biztos, hogy meg is érdemlem? Ez a szatyor pl. abszolult nem egy nagy teljesítmény. Annyira egyszerű, hogy nem kell törekedni a pontosságra.
    Kicsoda, csak azért foglalkoztam ennyit ezekkel a szatyrokkal, mert ajándéknak készültek.

    VálaszTörlés
  10. Szia.ez a technika már engem is foglalkoztatott,csak attól félel egy mosás után nem -e foszlik szét az anyag?egyébként nagyon szép.Izléses.Gratulálok.

    VálaszTörlés
  11. Idi, max. a varrásig foszolhat csak. Az meg nem olyan zavaró.(szerintem)

    VálaszTörlés
  12. Pont most varrok én is ilyen stílusban virágokat :D
    Összebeszéltünk?

    Tetszik.

    VálaszTörlés
  13. Gyönyörű lett! Hol lehet erről a technikáról többet megtudni? Hogy készült? udsz esetleg valami linket ajánlani? Köszi!

    VálaszTörlés
  14. Sofie,
    http://katbo.blogspot.com/2008/07/lidis-szatyrok-kicicomzva.htmle, Itt be van linkelve a menete is B.Ildikótól.

    VálaszTörlés
  15. Katbo, köszi a linket, igazából az alapötletet már láttam, a kérdés arra irányult, hogy hogyan készítetted a virágokat? Bocsi, ha nagyon alap a kérdésem, de még kezdő varró vagyok. Géppel vagy kézzel varrtad? Előtte aláraktad a színes anyagokat? Olyan szép....

    VálaszTörlés
  16. Sofie, tényleg nagyon egyszerűen készül. Kivágom a virágot, stifttel felragasztom és csak úgy nagyvonalakban körbetűzöm.
    Az is egy megoldás, ha egy darabka anyagot a közepénél odarögzítesz az anyaghoz, kivarrod a kívánt virágot és utólag vágod körbe. Amelyik Neked szimpatikusabb. A levél ugyanígy készül. A szárat meg csak úgy tetszés szerint varrtam.

    VálaszTörlés
  17. Katbo, köszönöm a tippet, annyira beleszerettem a virágaidba, hogy egy kicsit átalakítva én is kipróbáltam, köszönöm mégegyszer az ötletet!

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy elmondod a véleményedet!

Népszerű bejegyzések