Bűvös kocka


Nem tudom, hogy ismeritek-e ezt a gyerekjátékot. Varró körökben bűvös kocka néven híresült el . Elég macerás a megvarrása, de érdemes elkészíteni, mert a gyerekek nagyon szeretik. Kicsiknek készül, de szerintem igazán egy három éves gyerek tudja rendeltetés szerűen használni. Kisebbeknek szín kockaként funkcionál a leginkább.

5x5 cm-es szivacs kocka az alap. 8 db. Röftex, Bp.Szász Károly utca 2. ( Margit krt.-nál) Itt méretre vágják.

Anyag szükséglet:

kék - 10 x 5 cm 4 db

zöld - 10 x 5cm 4 db

piros - 10 x 5cm 2 db
5 x 5 cm 4 db

narancs 10 x 5cm 2 db
5 x 5cm 4 db

sárga 10 x 5cm 2 db
5x5cm 4 db

lila 10 x 5cm 2 db
5 x 5cm 4 db

Én a kiszabott négyzeteket ráférceltem a megfelelő méretű kartonra (mint az Angol papírra varrásnál) és rágombostűztem a kockán a megfelelő helyre.

A felrakási "térkép":








Megjegyzések

  1. Na! Ez az, amihez biztos nem fogok hozzá! Teljesen érthetetlen számomra ez a kocka téma, a lányomnak is volt, valami karton féle, különböző mese jelenetek jöttek kibelőle... Akkor is csak forgattam és nem értettem!! Bocsi, nem a te leírásod a rossz, egész egyszerűen nem megy a fejembe... :(

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó lett!
    Ugyan én még nem csináltam meg, de van egy leírásom nekem is hozzá, itt megnézhető:
    http://cicvarek.gportal.hu/gindex.php?pg=17260702&gid=1644871

    VálaszTörlés
  3. Nekem nagyon bejön ( már megint az építész véna...) és pont a kisfiamnak való, próbálom beszerezni a hozzávalókat és a közelgő névnapjára megvarrom. Köszi

    VálaszTörlés
  4. Bruercsi, teljesen igazad van, ha nem érted, mert nekem is csak akkor világosodott meg, amikor megmutatták, hogy "merre van az előre".
    Cicvarek, megnéztem a Te leírásodat is, hát .....
    ezt a játéknak a készítését nagyon nehéz érthetően leírni.
    Bocsi :-)

    VálaszTörlés
  5. Colette, remélem valamelyikünk leírásából sikerülni fog.

    VálaszTörlés
  6. katbo!
    Hátha a kettőből valaki megalkot egy harmadikat, ami rögtön és elsőre érthető. :-)))))))

    VálaszTörlés
  7. Na én majd tesztellek titeket ;-)
    Amióta ismerem ezt a kockát,azóta várok arra,hogy legyen megint kicsike a háznál.hát most van,meg is fogom varrni,ha meg elakadok,kérek segítséget.

    VálaszTörlés
  8. Kiváncsian várom a végeredményt!

    VálaszTörlés
  9. Nagyon szép lett! Gratulálok! Én is készítettem már egy párat, sajnos csak egyről készült kép, a többit elajándékoztam, még mielőtt lefényképeztem volna (a blogomban megtalalhato lesz, meg szerkesztes alatt all). Tényleg macerás kicsit, de megéri megcsinálni, nálunk a felnőttek talán még jobban élvezték mint a gyerekek:)

    VálaszTörlés
  10. Már az én kockám is megtalálható a blogomban :) www.foltraforgo.blogspot.com

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy elmondod a véleményedet!

Népszerű bejegyzések