Címke


Leteszteltem a fototranszfer papírt. Kiállta a próbát. Egy 5 db-os címkeszalagot bedobtam a mosógépbe és a többi ruhával egy normál programon kimostam. Meg se mozdult. Szerintem a megfelelő rögzítésen múlik minden. Miután a felvasalt mintáról leszedtük a papírját, át kell vasalni sütőpapíron is, hogy jól beolvadjon a szálak közé. (Ezt írja is a használati utasítás).

Most körperszalagra vasaltam, mert nekem ez is tetszik, de majd ha úgy alakul nézek valami hasonló , rusztikus szalagot. Hát most így állok.

Ezt bizonyítékként mutatom.:-) Ez volt az első poló, amit "megvasaltunk". Kb. fél éve. Azóta rendszeresen mosom a többi színes ruhával 40 fokon. Nem jött le sehol. Én mindent a visszájáról vasalok, így nem vasalom szét a mintát. (Szerelmünk hajnalán tönkretettem egy Nike polót, azóta csak a visszájáról merek vasalni mindent.)
Ezt a mintát tegnap rajzolta nekem a Zsófi.

Megjegyzések

  1. De jó, hogy működik:)

    Szövött szalagot szerettem volna készíttetni,de mivel ez is bírja a mosást, szerintem én is maradok ennél.

    Nagyon aranyos a katicás címkéd:)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó lesz, örülök, hogy sikerült kikísérletezni.

    VálaszTörlés
  3. Kösz :-),akkor most már csak idő kell
    ehhez is...

    VálaszTörlés
  4. Zsófi katicája is nagyon aranyos!!!Lehet kétféle címkéd!:)

    VálaszTörlés
  5. Jujj de jó! Nagyon aranyos lett a címkéd! Nem haragszol meg, ha a későbbikeben én is készítek magamnak? ;o)

    VálaszTörlés
  6. Kata, olyan megjegyzéseket tettem eddig, amiből ilyen következtetésre jutottál? Dehogy haragszom, sőt....
    Annyira örülök Cic címkéjének is és olyan kiváncsian várom, hogy ki milyet készít Magának.
    Ha nem így lenne, suttyomba készítettem volna és semmi információt nem osztottam volna meg Veletek.
    Rajta, címke készítésre fel!!:-D

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy elmondod a véleményedet!

Népszerű bejegyzések