Egy virágos táska


Tegnap elkezdtem és ma befejeztem ezt a táskát. A mintája szerint inkább tavaszinak mondanám, de valahogy a színei miatt nyugodtan hordható most is. A táska alap anyagát
én festettem. Homok és mustár szín keveréke. "Simon úr féle" vastag anyagból varrtam. Sajnos elfogyott az összes ilyen vastagságú anyagom, úgyhogy hamarosan rendelnem kell. A virágokat filc anyagból vágtam ki.
Ajándék lesz ez is és már félkész állapotban van egy hozzá illő neszesszer is.
Az alját azzal a"befogós" módszerrel varrtam, ahogy a neszesszernél mutattam.
Belül zipzáras zseb.

Megjegyzések

  1. Olyan egyszerű, hogy az már nagyszerű! :)) Nagyon kedves ez a virágminta megengeded, hogy egyszer én is megvalósítsam? A jegyzetfüzetembe biztos belekerül.

    VálaszTörlés
  2. Persze, váljék egészségedre :-))

    VálaszTörlés
  3. Miért ne lehetne ősszel virágos táskát hordani, még nyílnak a völgyben ... :))
    Nagyon tetszik, a táska formája, színe és a virágok nagyon egy stílusban vannak. Saját terv? mert akkor dupla gratula!
    (és örömmel jelentem, hogy asszem megfejtettem a nickedet, most esett le :) )

    VálaszTörlés
  4. Csak annyira saját terv, hogy a táska fazonját átalakítottam egy meglévőből. Hosszabb fül és az alja sem így van varrva. A virágokat meg régen valahol láttam, de sajnos már nem tudom, hogy hol. Már régóta tervezem, hogy ilyen kör virágokat varrok majd valamire. Most táskán lettek, de párnán is el tudom képzelni.
    Katbo=KATicaBOgár
    Erre gondoltál?

    VálaszTörlés
  5. Én is tavaszi virágos táskákat varrok most:)) Tetszik nagyon a virágod és a táska formája!!!

    VálaszTörlés
  6. Tényleg nagyon jó minden rajta.A virág nagyon jó ötlet,valami nagyon kislányos falvédőt kell varrnom,lehet,hogy belelopok egy-két
    ilyent is,legalább használatba veszem az Olfa-körzőmet :-)

    VálaszTörlés
  7. Számomra nagyon újszerű dolgokkal állsz mostanában elő!:) Nagyon tetszik! A virágok sima dekor filcből vannak? Nem eresztik a színüket?

    VálaszTörlés
  8. Jaj, elfelejtettem megkérdezni, hogy milyen az a "Simon úr féle" anyag? Az indexen hallottam már róla, de nem tudom milyen és miért szuper? Mert biztos szuper, hisz annyian vettetek a múltkor!

    VálaszTörlés
  9. Nagyon szuper a táska, gratula hozzá!

    VálaszTörlés
  10. Simon úrnak három vastagságú anyaga létezik. Egy selyem molinó néven futó vékony, egy közepes, kicsit rusztikusabb és egy sűrün szövött vastag. Én évek óta rendelek tőle, mert postaköltséggel együtt is megéri. (200-300Ft/m)Nagyon klasszul lehet festeni.
    A filc nem tudom, hogy ereszti-e a színét. :-(( Eszembe se jutott, hogy ezt megnézzem. De mostmár mindegy. Kipróbálom és majd tudatom veletek.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy elmondod a véleményedet!

Népszerű bejegyzések