Újra itthon


Egy hónapi távollét után múlthét pénteken hazaérkeztünk. Életében először a férjem három hét szabit tudott kivenni, így maratonit nyaraltunk együtt. Utána a gyerekekkel még lementem a szüleimhez a Balatonra.
Pénteken füzet, ill. tankönyv vásárlás. Vasárnap évnyitó, ma meg beindult a "nagyüzem". Kezdődik az autóba be, autóba ki ..... UTÁLOM!!
Néhány kép a nyaralásról:

Első hét: Nagykörű - Strandolás kicsiben és nagyban (Kőtelek)


























Vegetáriánus disznótor - Zakuszka főzés nagyban. (20 kiló padlizsánból) Segített a fél falu















Második hét: Erdély
Ebbe a kis faluba járunk évek óta
















Nagy élmény volt a háziaknál nevelkedő árva kis őzike















tipikus kaszáló














Babóka is hazafelé tart




























Harmadik hét: újra Nagykörű, "tánctábor" néven futó baráti összejövetel.

















hajnalig roptuk














Negyedik hét: A Balaton
















Megjegyzések

  1. Isten hozott itthon!:))
    Már nagyon hiányoztál!:)
    Remek helyeken voltatok,ilyenekből él az ember jövő nyárig lelkileg...

    VálaszTörlés
  2. Én is örülök, hogy, hogy itthon vagy!

    VálaszTörlés
  3. Üdv itthon!
    Húú, ilyet manapság nem sok gyerek láthat már! Felnőtt sem! Szép helyeken jártatok. A zakuskát mi is szerettük, de a férjem a parlagfű allergiájával karöltve padlizsán allergiát is kapott(fullad tőle), így lemondtunk róla, pedig nagyon szeretjük, de nem akarjuk fájdítani a szívét...

    VálaszTörlés
  4. Üdv újra itthon!
    A páromék is pár napja jöttek haza Erdélyből. (embör+ nagylány+ anyósom)
    Sajnos a kicsivel még nem mertem nekiindulni...
    Zakuszka befőzés még nálam is vár magára: még nem nagyon lehet kápiapaprikát kapni.

    VálaszTörlés
  5. Én is örülök Nektek!
    Ancsa mi a zakuszkát nem kápiával, hanem paradicsompaprikával készítjük. Helyi termelőtől nagyon kedvező áron lehetett beszerezni.

    VálaszTörlés
  6. Örülök hogy vagy újra.Szép és tartalmas nyaratok volt.Jah és persze hosszú.Szép helyeken jártatok.Nagyon tetszik a kép mikor a tehenek hazafelé tartanak.Ott még ez természetes.Tetszik

    VálaszTörlés
  7. Jól zártátok a nyarat.
    Szép helyeken jártatok.
    Aranyosak a gyerekek :)

    VálaszTörlés
  8. Szép helyeken jártatok. Míg te nyaraltál én blogozásba keztem, és rátaláltam a tiédre, amit nagyon szépnek és tartalmasnak találtam. A házikód fogott meg, az ihletettségből született egy kitömött házikóm, meg egy turáni mintát is meghímeztem ( redwork-ha nektek így jobb). Nézz szét nálam: Colette

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy elmondod a véleményedet!

Népszerű bejegyzések