Kész a valami!!



Elkészültem a "valamivel". A Zsófi osztálytermébe varrtam a falra. Tehát falikép. Az idén költöztek új osztályterembe. Én nem tudtam részt venni se a festésbe, se a takarításba, ezért úgy gondoltam én így segítek.


Végül nem varrtam újra a leveleket és a virágokat, mert amikor teljesen megszáradt egész jól kivehető volt a minta. Mivel a falon lesz, szerintem 2 évente is bőven elég lesz mosni. (Panniékét 3 év után kicsit kilögyböltem). Ezt is majd hazahozom és óvatosan hidegvízben kimosom. Inkább engem érjen a sokk, ha teljesen össze fogják egymást és ne valamelyik szülő társamat.:-))


Bár azért azt nem hiszem.















Megjegyzések

  1. Gyönyörű!! És kész botanikai tanulmány.

    VálaszTörlés
  2. Szép lett, és mennyire plasztikus!

    VálaszTörlés
  3. Nekem is tetszik, de én még letűzném a blokkokat az árokban, hogy az egyes motívumok még plasztikusabbak legyenek.

    VálaszTörlés
  4. hihi, ez jo, en meg epp azt akartam irni, hogy nekem tokre tetszik, hogy nemelyik jobban kijon:-) en is fellelegeztem:-D

    VálaszTörlés
  5. Ildi, én is úgy terveztem. De...
    mivel nem lett a leg "szabályosabb", ezért a tűzésvonal nagyon girbe-gurba lenne és kihangsúlyozná ezt a "fogyatékosságát" a képnek. Ezért hagytam végül ezt el.

    VálaszTörlés
  6. Vagy lehet, hogy a nagy négyzeteket azért mégis végig varrom. Köszi:-))

    VálaszTörlés
  7. Miért lélegeztek fel ilyen lelkesen. Jobb lett, mint számítottátok, vagy gyatrább? ŐSZINTÉN!!!!!

    VálaszTörlés
  8. En azert lelegeztem fel, mert kesz, befejezted, nalam elofordul, hogy ilyenkor felreteszem es `valahogy` nem keszul el, vagy hogy `nagy igyekezetemben` elrontom, aztan megy a kukaba.
    Oszinten? Nekem nagyon tetszik;-)

    VálaszTörlés
  9. Nagyon szép,és jó,hogy falikép!Nálam biztosan két párna lett volna váletlenül :-)

    VálaszTörlés
  10. Köszönöm ezt a sok dícsérő szót.
    Annyi gondolat kavarog a fejemben, de nem tudom, hogy fogalmazzam meg, hogy ne tűnjek fellengzősnek. Nagyon meghatott, hogy így félig-meddig ismeretlenül is fontos volt Nektek, hogy mit hozok ki én ebből a "valamiből".

    VálaszTörlés
  11. Nagyon-nagyon tetszik! A színek, a plasztikussága, a tűzései... Gyönyörű!!!

    VálaszTörlés
  12. Nagyon tetszik.Szép színek,igényes munka.Ügyes vagy.Irigykedem.Lehet hogy egyszer nekem is megy majd.Egyszer.Győzzük kivárni:))

    VálaszTörlés
  13. Nagyon szép! Rendes anyuka vagy! Én már csak tudom, 20 évig voltam óvónő...

    VálaszTörlés
  14. Lelkesen csatlakozom és bólogatok! Ez remek lett!

    VálaszTörlés
  15. Tényleg szuper lett! Nekem is igazán tetszik. Nagyon jó színeket válogattál össze! Nem mellékesen jegyezném meg, hogy a fotó is csodálatos! :o))

    VálaszTörlés
  16. Fellélegzés, nekem azért volt, mert annyira kíváncsian lestem már, hogy hogy haladsz, mi lesz belőle, milyen lesz. Én tudtam, hogy nem hagyod abba, és persze gondolhatod, hogy tetszik, én is elkezdtem egy kicsit hasonlót.
    A színeit meg már anyag formájukban is nagyon szerettem.
    Nekem is a négyzetek körbevarrása jutott még eszembe, örülök, hogy másoknak is.

    VálaszTörlés
  17. Réka!
    Egy kicsit off:
    Szeretném megkérdezni a véleményedet a suliról, ahová a lányok járnak!
    Az én nagyobbik lánykám jövőre kezdi a sulit, és mi is közel lakunk a sulihoz, és lassan szeretnénk eldönteni, hogy hová is menjünk!

    Ha van egy kis időd, kérlek írj egy emilt!
    inhoffancsa(kukac)yahoo.com

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy elmondod a véleményedet!

Népszerű bejegyzések