Próba

Tegnap elkészült az első, (próba) címkém. Hogy katica lesz az biztos volt, mert mióta van egy saját Katicánk (legkisebb lányom), azóta teljen sajátságos vonzódásunk van ehhez a kis állatkához.
Zsófi rajzolta meg a bogárkát. A felvasalásnál történhetett valami, mert elmázgálódott az írás. Apika még azzal a feladattal küzd, hogy a photoshop-ban, hogyan lehet telepakolni egy A4-es oldalt. Én azt hittem, hogy ez lesz a legkönnyebb része a dolognak. (Nagyon értek hozzá...)
Este megpróbáljuk tökéletesíteni a kivitelt.
Ti is tervezitek már a saját címkéteket?


Megjegyzések

  1. Nagyon édes lett.Egy prózaibb kérdésem lenne még:bírja ez a mosást?

    VálaszTörlés
  2. Nagyon cuki ez a katica! Ügyik vagytok.

    VálaszTörlés
  3. Szerintem igen, mert ezzel az eljárással visszük fel a fotókat a polókra is és azok bírják. Persze nem 90 fokon, de ez a papír erre van kitalálva.

    VálaszTörlés
  4. Pár tanács, én már túlvagyok ezen a vasalós címkézésen.

    MINDENFÉLEKÉPPEN le kell fixálni felvasalás után sütőpapíros vasalással. Én nem tettem és biza nem élte túl épségben a mosógépünkkel való találkozást, hátha a papír segít.

    Egy másik, bár lehet, hogy nagyon kontár megoldás, miután megvolt a címke, azt képként lementettem (mármint a grafikát), wordben táblázattal megalkottam az a4-re ráférő rácsot és abba pakolgattam bele a képet. Hű, remélem, érted:)

    Egyébként nagyon tetszik, hátha a következő nem fog elmosódni. Ez már tényleg csak prózai észrevétel, de talán ha kicsit nagyobb lenne a betűtávolság, akkor jobban kivehető lenne a felirat, nem?

    VálaszTörlés
  5. Nagyon jó a kis katica, és a felirat, de semmiképpen nem arra a szalagra vasalnám fel,ha a rusztikussága fogott meg, akkor is egy finomabb szövésűt keresnék. Mindenképpen érdemes lenne megpróbálni valami más minőségű szalagra. Remélem építő jellegű a kritikám.

    VálaszTörlés
  6. Nalunk katibogarkent szerepel;-) nagyon igeretes, de en megvarom mig kifejleszted a tuti modszert mosasilag.

    VálaszTörlés
  7. Nagyon cukika katica! Transzferpapírral nekem se jók a tapasztalataim, mosásnál lepergett nagyrésze a mintának a pólóról és utána is csak a lehúzott hordozópapírján keresztül tudtam vasalni a halványabb "maradékot", mert ragadt volna a vasalóra, vagy vasalódeszkahuzatra, ha kifordítom.

    VálaszTörlés
  8. zsófi lánykád tüneményes katicát rajzolt!!!Szebb nem is lehetne!

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy elmondod a véleményedet!

Népszerű bejegyzések