Tanulság!!!!

Ilyen volt:



Ilyen lett:

Festett anyagon, ha azt szeretnénk, hogy a tűzés domináljon, soha ne essünk abba a felelőtlen hibába, hogy nem műszálas cérnával dolgozunk. Ki akartam mosni a jelölő filcet és tessék.....
Most kezdhetem a tűzést elölről. Épphogy engedte a színét, de ez is elég volt ahhoz, hogy megszínezze a cérnát. Csak a nagy mintákat tudom újra varrni. A "tér betöltőket" nem. Az ilyen marad. Ezek a dolgok figyelmeztetnek mindig arra, hogy az ember sosem lehet biztos a dolgában.

Megjegyzések

  1. Szia! Szerintem így is jól látszik a tűzés, ne keseredj el. Nekem pl nagyon tetszik, bár nekem minden munkád nagyon bejön. Szép napot!

    VálaszTörlés
  2. Szerencsére a pitypang jól látszik.

    VálaszTörlés
  3. Szerintem teljesen jó így is:) Na jó...tudom... hiába mondom, mert te nem ilyennek szeretted volna.Ilyenkor mondhat bárki bármit.

    Én egyszer pont a fordított hibába estem bele. Műszálas,fehér cérnával tűztem (jó sűrűn), majd antikoltam egy quiltet. Csak úgy vakított a hófehér tűzés a festés után:(

    VálaszTörlés
  4. Szerintem ez így is nagyon szép!!

    VálaszTörlés
  5. Lehet, hogyha magunknak varrnám, akkor így hagynám. Mivel itt a cél az, hogy messziről is látható legyen a minta,át kell, hogy varrjam. Sajnos.

    VálaszTörlés
  6. Nem, Kastan nem látszik az sem. Az első kép az az ilyen volt.

    VálaszTörlés
  7. Van még elég anyagod és időd? És türelmed :)? Mert ha igen,meggondolandó, hogy ne varrj-e egy teljesen újat. Ez így is nagyon szép, kibontani nagyon macerás és lenne legalább nektek is, nem sokkal több munkával.

    VálaszTörlés
  8. Ó, nem bontom én ezt ki. Átmegyek rajta mégegyszer. Azért varrom csak a mintákat át, mert azokat amúgy is több vonallal rajzoltam. A kukac és "barátai" meg maradnak úgy, ahogy vannak!

    VálaszTörlés
  9. Persze, bosszantó, hogy dupla munka, de meglátod, a végén még ez lesz a szexepilje!
    Úgy kell hozzáállni, hogy direkt lett ilyen... :-)))
    Szerintem egyébként gyönyörű!!! Ezek a színek fantasztikusak!

    VálaszTörlés
  10. En mar nem merek jelolo filcet hasznalni:-)) De ezt most mar ne csinald, hogy itt csigazol!! Mi lesz ez?:-))))

    VálaszTörlés
  11. Jajjj, de sajnálom:( Tudom, nem vigasztal, de én folyton beleesek ilyesfajta hibákba... Utána meg fogom a fejem, hogy ezt mért nem láttam előre...

    De biztosan szép lesz a korrigálás után is!!!

    VálaszTörlés
  12. Ójaj, együtt érzek veled! De milyen szépen tudsz tűzni!!!

    VálaszTörlés
  13. Szomorú...
    nem akarsz megtanulni procionnal festeni? Azzal nem lenne ilyen gondod. Ez nem az volt,ha jól értettem.
    Katafa előbb-utóbb biztos csinál megint tanfolyamot.

    VálaszTörlés
  14. Nagyon tetszik amit csináltál így is , úgy is. Viszont még nem derült ki, hogy mi lesz belőle, de nem lesz vele később gond, hogy ennyire ereszti a színét?

    VálaszTörlés
  15. Szerintem így is csodálatos, ne keseredj el! Bár sajnos én is tudom mekkora csalódás amikor összefogják egymást a dolgok.

    VálaszTörlés
  16. Violini,A Határtalanul kiállításon lesz Katafa festős tanfolyam, de sajnos nem tudok elmenni, pedig tervben volt.

    VálaszTörlés
  17. Na,ezt nem is tudtam.De előbb-utóbb lesz még,csak figyeld a procionos topikot!

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy elmondod a véleményedet!

Népszerű bejegyzések