"táskához valók"








Elkészültem a táskához szánt neszesszerrel és kulcstartóval.


(Kipróbáltam, és a dekorfilc nem fog)

Megjegyzések

  1. Szuper mindegyik darabja a kollekciónak!:)))

    VálaszTörlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  3. Visszaolvastam, hogy rosszul gépeltem és pont az ellenkezője jött ki az egészből... Szóval!
    Köszönöm, hogy megnézted, hogy fog-e a filc! :)
    Elképesztő milyen gyorsan alkotod szépségeidet! Úgy irigyellek! Én olyan lassan "alkotok", hogy az már szégyen! :(

    VálaszTörlés
  4. Na ez nem az én napom, a magyar tanárok visítanának tőlem...

    VálaszTörlés
  5. Azt hittem ,eltévedtem,de még sem...Jó az új kép,vagy az egész oldal?Nagyon eredeti,vidám darabokat csináltál.Nagyon tetszik.

    VálaszTörlés
  6. Köszönöm lányok:-)
    Bruercsi,direkt a Te kedvedért teszteltem a filcet:-), használd nyugodtan, mert nem fog.
    Martimez, azért cseréltem le a régi képet, mert így az ősz derekán fáztam ránézni.

    VálaszTörlés
  7. Nagyon tetszenek, én is szívesen elfogadnám őket:-)

    VálaszTörlés
  8. Nagyon tetszenek, és tényleg nagyon gyorsan dolgozol, irigyellek kicsit :)

    VálaszTörlés
  9. Nagyon szép mindegyik! Akárcsak az alkotójuk, jó ez a kép rólad. (Én a másikat is szerettem.)

    VálaszTörlés
  10. Tudod Reka, ez olyan jo, hogy mindig mikor megnezem mit csinalsz, konstatalom, hogy nagyon szep, harmonikus, nagyon Katbos, es valahogy nagyon mas mint en. Ugy erzem, hogy sokat segitesz te (es meg par baratom), hogy jobban megtalaljam a sajat stilusom. Mert te megcsinalsz dolgokat egy stilusban, amikor en is almodom, de egyre vilagosabb, hogy nem en vagyok. Es igy mindenfele `irigyseg` nelkul, tisztan csak elvezem a munkaid:-)

    VálaszTörlés
  11. Nagyon gyönyörüek alkotásaid!Kedvet kaptam a varrásra,szinte ihletést;még csak idöt kéne szakítsak rá.Kitennélek az "ezt olvasom" listámra.

    VálaszTörlés
  12. Szera, szépség...., szerintem harmónia nélkül semmit sem ér. Számomra a harmónia az, ami igazán fontos.

    Szömörce, ha megvan fejben, hogy mit akarok varrni, utána már gyorsan megy. A neszesszer és a kulcstartó megvarrása együtt sem tesz ki egy órát, olyan egyszerű az elkészítésük.

    Kriszta, remélem nem én vagyok az "elrettentő példa":-D

    Lele, örülök neki.

    VálaszTörlés
  13. Reka, ne mondj mar ilyet, dehogy!! Epp forditva!! Orulok, hogy TE megcsinalod oket, en ui. nem tudnam!! max almodnek veluk:-)

    VálaszTörlés
  14. Értem ám, hogy mire gondolsz. Ezzel én is nagyon sok esetben vagyok így!:-)

    VálaszTörlés
  15. Réka! Ez a szett nagyon nagyon bájos lett táskástól, mindenestől! Krisztával egyetértek! Tényleg Katbo-s.
    Olyan jó látni, hogy hogyan formálódnak a stílusok. Nagyon szeretem a virágaidat és a fotóidat. Olyan kellemes, "meleg" hangulatúak. :o)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy elmondod a véleményedet!

Népszerű bejegyzések