Zippes táska


Ma megint varrtam egy zippes táskát. Az elözőhöz hasonlóan ez is 15 méter zippzárból készült és ez is egy sogornőmnek lesz.. Elszerették egymástól. Lehet, hogy már írtam, hogy a férjemnek három húga van, tehát sogornőből el vagyok látva.
Kdatta féle útmutatót itt találhattok.




Photobucket

Megjegyzések

  1. Isssteni színe van!!! :-)
    Ilyen nagyot csak azért nem varrok, mert minél nagyobb egy táska, annál több mindent pakolok bele és egyszer csak leszakad a vállam. ;-)

    VálaszTörlés
  2. Teljesen igazad van abban, hogy egy nő képes belakni a legnagyobb táskát is. Én ezt olyan táskának szántam, amiben haza lehet vinni a gyerekek délutánra feleslegessé vált kardigánjait, vagy az oviban "elhasznált" ruhákat, vagy az aktuális gesztenye alkotásokat.

    VálaszTörlés
  3. Most nemrég találtam rá a blogodra és nagyon jó ötleteket mutatsz be, gyakran fogok visszajárni! Köszi!

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy elmondod a véleményedet!

Népszerű bejegyzések