Zsófi ruhája


Kicsit a szezon végére sikeredett középső lányom kérése, bár azt mondja, hogy Ő ezt nadrághoz is fogja hordani.. Volt egy hasonló kinőtt ruhája és valami hasonlót szeretett volna. Kdatta gumírozott kislány felsőjén felbuzdulva, előkotortam a gumicérnát és megvarrtam ezt a ruhát. "Simon úr féle" középvastag anyagból készült. A színt is Ő választotta. Számomra teljes meglepetést okozott, hogy ilyen színeket választott, mert nem igazán szereti a rózsaszínt és a hasonló "lányos" színeket.


Igazából, ami miatt megmutatom, az az életem első viaszolt batikja. Az alján próbáltam ki ezt a technikát. (amit külön megfestettem és úgy varrtam vissza). Batik pipa hiányában a tojásfestős irókámat használtam. Hát van mit rajta még gyakorolnom. Az is lehet, hogy beszerzek egy ilyen batikpipát, azzal azért lényegesen egyszerűbb lehet. Mármint a technikai része.

Megjegyzések

  1. Szuper! nagyon egyedi.Vasalóval szedted ki a viaszt?Ki jön teljesen?

    VálaszTörlés
  2. Igen vasalóval. Hát nehezen, de azért kijött. (szerintem)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon tetszik, nem bánnám, ha nekem is lenne egy ilyen "különbejáratú" varrónóm :))))

    VálaszTörlés
  4. Nagyon csini a lány:).Az ő kora beli kislányoknak nagyon jól áll a nadrágos-szoknyás összeállítás(bár Esztert kevés sikerrel próbálom rábeszélni).
    Érdekes megoldás a két eltérő jellegű szín összehozása a kifejezetten élénk rózsaszín és a kicsit kékfestőhöz hasonló alsó rész, de nagyon jó lett az összhatás.

    VálaszTörlés
  5. NAgyon klassz let, gratulálok anyuka! És csini a kis manöken is!

    VálaszTörlés
  6. de jo!! eloszor azt hittem a sotetebb egy kulon szokny alatta;-) en nem tudom miert vagyok ilyen batortalan, de ruhahoz (eddig) meg nem hasznaltam sk anyagot....
    A nadraggal rovidruha kerdeshez, van egy nagyon vagany, fiatal muzulman mama Dani kinti ovijaban, o szokott nadragra ruhat venni, es baromi jol nez ki:-)

    VálaszTörlés
  7. Ez igen!!!!! Gratulálok Neked a varrótudományodhoz és ehhez a bájos lánykához!:)

    VálaszTörlés
  8. Nagyon szép a ruha, és gyönyörű a lánykád. Nekem meg vannak a lánykáidhoz korba hozzáillő fiaim, no de ez csak vicc volt... Ne aggódj a színválasztása miatt, ő biztosan pontosan érzi, tudja, hogy mire van szüksége, a szinek ugyanis harmóniába hoznak önmagunkkal. Most ez kell neki, és jól is áll rajta.

    VálaszTörlés
  9. Nagyon jó ez a batik és meglepően illik is a ruhához!

    VálaszTörlés
  10. De szép!!! (a modell és a ruha is)
    Annyit írtok saját festésű anyagokról, hogy lassan ki kell próbálnom, mert ez a szín a ruhán, fantasztikus. (A lányomnak meg sem mutatom:)))
    A nadrág-szoknya pedig tényleg csinos!!!

    VálaszTörlés
  11. Nagyon jó lett, csinálj még továbbiakat is.(unokahúgaim is nagyon szeretnek nadrághoz nyári ruhát hordani)

    VálaszTörlés
  12. Köszönöm lányok a sok dícséretet (Zsófi nevében is)!
    Nekem is nagyon tetszik a nadrág ruha összeállítás. Nekem indiai főnökeim voltak, Ők is így öltözködtek.
    Saját festésű ruháról annyit, hogy nagy valószínűséggel kézzel fogom mosni, bár úgy vettem észre, hogy az utólagos micrózás nagyon jól fixálja a színeket.

    VálaszTörlés
  13. Nagggyon szép! Az alja külön tetszik, különleges! Nagyon csinos benne a lányod, igazi modell! Hogy pózol!

    VálaszTörlés
  14. Ehhez is gartulálok,szép a lányod és a ruha is! Mit tettél vasaláskor az anyag alá-fölé,hogy beszívja a viaszt? Én egyszer próbálkoztam,újságpapírral,de nem sikerült kiszedni a viaszt,inkább szétolvasztotta az anyagon és sprőddé tette.Vagy nagyon sokáig kell vasalni?

    VálaszTörlés
  15. Én papírtörlőt tettem alá, de azzal is sokáig kell vacakolni míg kijön. Aztán még betettem egy kicsit a micróba és a végeredmény egész jó lett. Nem tudom a micró mit csinált vele, de mintha puhább lett volna az anyag mikor kivettem, mint amikor betettem.

    VálaszTörlés
  16. Akkor egy újabb ok,amiért rá kell szánni magunkat egy mikróra.
    A másik a közösfőzősön a mikrós süti :-)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy elmondod a véleményedet!

Népszerű bejegyzések