Ajánló


Ajánlom Mindenkinek szeretettel ezt az oldalt.
(ügyesek előnyben)
Kiváncsi vagyok, hogy ki milyen sikerrel tudja majd használni?



Megjegyzések

  1. Jópofa,csak hol van akkor a saját izlés?Szerintem kis gyakorlással szebbnél-szebb blogokat fogunk látni.Úgy veszem észre egyre többen próbálkozna és ez jó.Amúgy köszi.

    VálaszTörlés
  2. Szerintem tökre jó ez az oldal.
    Nekem pl nem sok időm van háttér gyártásra...
    Így nagyon jól jött a link.
    Köszike

    VálaszTörlés
  3. Köszi a tippet, használtam :)
    Sok jó ötletet is van itt.

    VálaszTörlés
  4. Én is megnéztem, de még nem értek a blog háttér kicserélés technikájához, kicsit félelmetesnek tűnik a kódok miatt.

    VálaszTörlés
  5. Hát én se tudom, hogy hogyan kell. Igazából a technikai részével nem is foglalkoztam, csak az oldal tetszett meg.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy elmondod a véleményedet!

Népszerű bejegyzések