C-k

Tegnap, (persze megint az utolsó percben) varrtam két darab Colette féle "c" táskát. Cic-nél tökéletes leírása megtalálható.


Zsófi dupla szülinapra menne a hétvégén, ha itthon lennénk. De mivel nem leszünk itthon, ezért ma vitte be a lányoknak a suliba az ajándékukat.






Mivel nem kaptam megfelelő színű czipzárat a kívánt méretben, ezért én is két kicsiből varrtam, mint Cic. Kicsit nagyobb volt a cip a kelleténél, ezért le kellett belőle vágnom. Amit levágtam, azt varrtam be fülnek.


A vállpántokat színes gombokkal erősítettem a táskához.

Kíváncsi vagyok, mit fognak hozzá szólni a lányok?

Megjegyzések

  1. Szerintem örülni fognak neki, mert nagyon szépek és vidámak! :-)

    VálaszTörlés
  2. Szerintem is örülni fognak neki!

    VálaszTörlés
  3. Ez aztán az ajándék!!!! Ha nem örülnek,akkor irgum-burgum!:)

    VálaszTörlés
  4. Katbo!Írtam Neked mélt a gyűszűvel kapcsolatban.:)

    VálaszTörlés
  5. Van olyan lány, aki ne örülne, ha táskát kap? Pláne, hogy ráadásul egyedi és eredeti Katbo-katicás darabok! :)

    VálaszTörlés
  6. Ja! És nekem direkt tetszik a két cipzáros megoldás!

    VálaszTörlés
  7. Azt tudom, az én nagyálnyom mit szólna: "anyaaaaa, én is szeretnék ilyeeeet...."

    VálaszTörlés
  8. Örülök, hogy a vacak fotók ellenére is (hajnali 1/2 1-kor készült vakuval)úgy gondoljátok, hogy tetszeni fog.
    Mammka, köszönöm a mailt
    Bruercsi, szerintem is nagyon praktikus. (főleg zsebtolvajok ellen:-))
    Kastan, jól látod:-)

    VálaszTörlés
  9. Szerinted melyik nő (még ha kiskorú is) nem örül egy táskának????
    Nagyon aranyos lett mindkettő! A Te kislányod még nem kért???

    VálaszTörlés
  10. Szegények mindíg az aktuális varrományból szeretnének, de....
    Ez a tipikus "suszter cipője" eset.

    VálaszTörlés
  11. Tetszenek:))) Főleg a virágos tűzése!!!

    VálaszTörlés
  12. Nagyon ügyes vagy, biztosan örömöt szerzel majd velük!

    VálaszTörlés
  13. Cic-et bőven elég lett volna megemlítened, én csak egy jó közös mókát csináltam a japán táskákból, semmi több. Egyébként,-ha már megemlítettél-, mehet ez a kép is a többi szépség közé a gyüjtőhelyre?

    VálaszTörlés
  14. Colette, persze, hogy mehet.
    Nagyon örültek a táskáknak a lányok. Egyből bele is pakoltak :-)

    VálaszTörlés
  15. Na,ez ám a nem semmi! Akkor is ajándékot vinni(és készíteni) az osztálytársaknak,ha a buliba el sem tudunk menni...

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy elmondod a véleményedet!

Népszerű bejegyzések