Elbénáztam!!!

Eltűnt az összes blog listám. Hát lehet, hogy agyvérzést kapok!
Megpróbáltam egy új sablont feltenni és nem mentettem előtte. Aztán meg nem figyeltem és nem klikkeltem rá a "módosítások törlésére" csak úgy egyszerűen bezártam az ablakot. Erre a bloglisták eltűntek. Most egy csöppet dühös vagyok magamra.

Megjegyzések

  1. Hm, ez tényleg méreg! Nem tudom, segítség-e a nálam lévő lista, abból tudsz mazsolázni.
    Sajnálom.
    Én pl az ilyenek miatt nem nagyon merem variálni a blogot. Nyulabb vagyok annál és nem szeretném újra építeni az egészet.

    VálaszTörlés
  2. Teljesen igazat adok most Neked.
    Én is azért vetettem el a modósítás ötletét, mert nem mentette át az új sablonba a régi dolgokat. Erre tessék, pont azok tünnek el.

    VálaszTörlés
  3. Jaj, jaj!
    Nyugodtan nézz szét nálam is, hatalmas listám van!

    VálaszTörlés
  4. Szerintem össze tudod szedegetni nálam is a listád egy részét...Te szegény,ez tényleg méreg!
    Sokszor félek a géptől ilyenek miatt: egy kattintás és volt,nincs...
    A jó öreg papír bezzeg...
    Valahonnan nem lehet visszavarázsolni? Lehet,hogy valami lomtárba dobta.

    VálaszTörlés
  5. Igen, ha teljesen új sablont töltesz fel, egyes dolgok eltűnnek.

    Ezért is mélyültem el a HTML kódok szerkesztésében. Napok óta figyelem a kódokat, és már nem csak ákombákomnak tűnnek. Teljesen logikus a felépítésük.Ha módosítani szeretnél valamit, ajánlatosabb ezekbe belenyúlni.

    VálaszTörlés
  6. Napok óta a HTML kódokat nézegetem.
    Most is másolgatom a háromoszlopos HTML kódok megfelelő részeit.
    Egyszer már úgy nézett ki, hogy sikerül, de akkor meg egészen furcsán nézett ki az "oldalelemek elrendezése". Nem is kéne nekem új sablon, ha nem lenne olyan nagyon teli a szélső oszlop.

    VálaszTörlés
  7. Én is emiatt csináltam még egy oszlopot:)

    VálaszTörlés
  8. Itt tudod átalakítani háromoszlopossá a blogodat.

    http://www.thecutestblogontheblock.com/secret.php?id=3

    VálaszTörlés
  9. Köszönöm a sok bloglistás segítségeket. Tőletek fogom áttöltögetni. A hazaiakkal nem lesz akkora gond, akülföldieket sajnálom, mert azokat össze-vissza találtam.
    Ledanna, köszönöm a segítséget, de azt hiszem, most hagyom ilyenné. Nem vacakolok vele. Bátraké a szerencse...., hát én most nem vagyok bátor.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy elmondod a véleményedet!

Népszerű bejegyzések