Új blogsablon

Fekete blogsablon.......nem, szerencsére nem gyászolok senkit.
Pár hete úgy érzem úgy, hogy megőrülök a korábbi blogsablonomtól.
Kipróbáltam sima fehéren és sima feketén.
A fehér is nagyon tetszik,de most valahogy a fekete tetszett jobban, mert a fotók egész más képet kezdtek el mutatni, és valahogy úgy érezetem, hogy nem vagyok "keretek közé zárva".
Korábban is tetszettek az ilyen színű blogok.
Az is elképzelhető, hogy holnapután elrettenek a blogomtól, de jelen pillanatban nem találtam jobbat.
Ez persze nem azt jelenti, hogy nem tetszenek az aranyok színes oldalak, de jelen pillanatban legyenek azok most másé.

Megjegyzések

  1. Nem gyászoa a fekete háttér egyáltalán! Márta néninél is fekete és a fotók csodaszépen mutatnak rajta.
    Ügyes vagy4!!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon megértelek,én is azért maradtam a feketénél,mert kiemeli a látnivalót.A fehértől kicsit elmosódott minden,kép-szöveg.A country-s apró mintás és kockás hátterek nagyon szépek,de a tarka képeken minden vibrál tőlük.

    VálaszTörlés
  3. A fotók valóban sokkal szebbek, viszont szerintem nehezebb (fárasztóbb)olvasni. Nekem lagalább is. Talán attól lehet, hogy szemüveges vagyok.

    VálaszTörlés
  4. Hát egy kicsit elbizonytalanodtam, mert az sem jó, ha nem lehet "kényelmesen" olvasni a szöveget.

    VálaszTörlés
  5. Olvasni sokkal nehezebb, nekem is. Lehet ez valami monitor beállítástól is függ, meg fényességtől.

    VálaszTörlés
  6. en minimalista vagyok es zavarnak oldalt a csillogos cuccok, szoval nekem ez nagyon tetszik, de praktikusan jobb lenne picit vilagosabb.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy elmondod a véleményedet!

Népszerű bejegyzések