Kukoricafosztás a konyhában

Megkaptam az új kukorica adagomat.


Szép nagy, egészséges csövek volta. Most egy darabig el vagyok látva csuhéval.

Az egyik csőnek volt egy kis lakója is.


A szép leveleket elrakom csuhézáshoz.

Gyönyörű, különböző árnyalatú hajak kerültek ki a levelek alól.

Hagytam néhányat felakasztható dekorációnak is.

A csúnya, külső levelekből pemetét készítettem.

Íme a pemete.




Ez vizesen a kemence tisztítására szolgál. Életem első pemetéje, lehet, hogy nem pont úgy kell elkészíteni, ahogy én csináltam, de mindenesetre nem esik le a vesszőről, amire ráerősítettem.

Ha esetleg van köztetek "szakavatott pemete készítő" szívesen venném a tanácsait.


Megjegyzések

  1. Katica repült Katicához:-)
    Tisztára, mint egy fonóban...

    VálaszTörlés
  2. Tanácsot adni nem tudok,csak csendben mosolygok és nosztalgiázom:
    kisgyerekként a nővéremmel a nagyanyám hatalmas ágyában aludtunk,csuhématracon :-)

    VálaszTörlés
  3. Van kemencétek,amit tisztítani fogsz,vagy csak kíváncsiságból készítetted?

    VálaszTörlés
  4. Katica azóta elrepült.
    Katafolt, nem is tudtam, hogy csuhéval is tömtek matracot.
    Violini, van kemencék, kettő is. Egy a nyárikonyhában, egy boglyakemence meg a szobában.
    Plusz, kiváncsi is voltam és, ha már itt ez a csúnya rész, csak nem fogom kidobni!

    VálaszTörlés
  5. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  6. Azért ez már direkt provokáció, még hogy két kemence ;-)
    A kukoricát megeszitek, vagy elülteted?

    VálaszTörlés
  7. en pemete szakerto vagyok!!! a papam mikor kicsi voltam mindig pemetenek hivott:-) en melysegesen meg voltam gyozodve, hogy az egy virag:-)

    VálaszTörlés
  8. Kicsoda!nehogy meginogj mélységes meggyőződésedben,mert a pemetefű igenis növény virág! Emlékszel a zöld ufóalakú gyógycukorkára papírdobozban?

    VálaszTörlés
  9. Kastan, :-D, Isten ments attól, hogy bárkit is provokálni akarnék egy ősrégi kemencével. Falun hogy igyekeztek megszabadulni tőle, és konvektorra cserélni.
    A kukoricát megenni mi biztos nem fogjuk, max, ha kukoricalisztet csinálok belőle. Tényleg, lehet, hogy az lesz.
    Kicsoda, az Orvosi pemetefű,az ami növény sőt GYÓGYNÖVÉNY. A pemete,pemét,penetőszót azt hiszem, hogy többnyire a székely magyarok használjál.

    VálaszTörlés
  10. Én is begyűjtöttem már az idei csuhét.
    Én díszkukoricát kötöztem fel dísznek.

    VálaszTörlés
  11. Katbo, tudod, mennyire szeretnék ilyesmit, miközben az első emeletről nézegetek kifelé.

    VálaszTörlés
  12. ...nézegetek kifelé, és egy hasonló emeletes házat nézegetek. (ez még kellett hozzá)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy elmondod a véleményedet!

Népszerű bejegyzések