Legyen fehér

Akkor megpróbálom fehérben.
(Úgyis nyakunkon a tél, ami inkább legyen fehér.)

Megjegyzések

  1. most jó, hogy a betűszínt is állítottad

    VálaszTörlés
  2. :)))))
    Nagyon szép ez a fehér is!!!!

    VálaszTörlés
  3. Nekem tetszett a fekete, abszolút nem az elmúlás jutott róla az eszembe. Ferhérben is szép, de én a feketére szavazok!

    VálaszTörlés
  4. szerintem jó a fehér,a fekete valóban kiemeli,de nagyon drámai is a hatás...az enyém lustaságból fehér,mert szerettem volna valami nagyon extrát és egyedit,de akkor meg elvész a mondani(mutatni)való...Sok norvég blogot nézegettem,ott szinte mindenkinek egyformán szürke a háttér,és nagyon szuperek!A tartalomra koncentrálnak...

    VálaszTörlés
  5. Jobb a fehér!
    Éppen most olvastam Márta néni blogját, oda illik a fekete:-(

    VálaszTörlés
  6. Nekem a feher tetszik jobban. :)

    VálaszTörlés
  7. Nem írtam a feketésbe, mert nem akartam elvenni a kedved, nekem az túl sötét:(
    EZ JÓÓÓÓÓ!!!

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy elmondod a véleményedet!

Népszerű bejegyzések