Mamusz


Katicának tegnap este megvarrtam ezt a mamuszt. Új, karácsonyos Tildás könyvből van a szabásminta.
Valószínű csúszni fog a filcanyag, ezért a véleményeteket szeretném megkérdezni a hőre pufisodó, csúszásgátló festékről. Használtatok már ilyen festéket?
"Kicsit" nagyobb mint a lába, de tudja hordani. Lehet, hogy varrok egy kisebbet is.

Megjegyzések

  1. Édes lett. :o))
    A hőre puffadófestéket ezer éve használtam utoljára. Na jó, csak amikor Bence kicsi volt, és nem volt minden üzletben csúszásgátlós zokni. De akkor egész jól működött. Azt tudom, hogy sokkal hamarabb lekopott, mint a gyári csúszásgátlók, de lehetett mindig pótolni.
    Ja egy másik ötlet. Tavaly egy kis papucsot varrtam Panninak, annak az aljára varrtam azt a csúszásgátlót, amit a szőnyegek alá kell teríteni. Ha jól emlékszem Diegos volt. Ez az a papucs: http://raczkevikata.gportal.hu/gindex.php?pg=19169205
    Apropó! Segíts légyszi! Nálad is rettenet kéknek minden kép a g-portalos oldalamon?

    VálaszTörlés
  2. Kata, jaj én biztos hülye vagyok, de nem értem, hogy mit kérdezel. Nálam tökéletes a gportálos oldalad.
    A szőnyeg alá rakható csúszásgátló tuti ötlet, de ennél a fazonnál kivitelezhetetlennek tűnik, mert egybe van szabva az egész.

    VálaszTörlés
  3. Tüneményes lett a mamusz!!!!:)
    Menyem használt töbször hőre puffadót,valóban hamarabb lekopik,de addig jó.:)

    VálaszTörlés
  4. Nem, akkor csak engem nem szeret a gportal. Egy ideje képet sem tudok feltölteni, ha meg megnézem a képeket, kék színű minden...

    A Jysk-ben kapható csúszásgátló ennél pl sokkal sűrűbb, majdnem egybefügő, azt pl pelenkaöltéssel rá is tudnád varrni. Plusz egy réteg, melegít alulról és nem csúszik. ;o) De nem akarok erőszakoskodni! :o)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon aranyos lett a mamusz!
    Én is használtam már hőre puffadó festéket,az idei telet biztos kibírja,jövőre meg valószínű kinövi:)

    VálaszTörlés
  6. Persze utólag már nem működik, de legközelebbre: én csúszásgátló textilt szoktam használni, ha papucsot varrok (kinézetre olyan filces jellegű, az IKEA-ban lehet kapni), és a patchwork szőnyegeimnél is ez a hátlap.

    VálaszTörlés
  7. Kipécéztelek:) Nézz be a blogomba!

    VálaszTörlés
  8. Tündéri! Bizros én vagyok a béna, de nekem annak idején nem igazán puffadt a festék, pedig már ráolvasással is próbálkoztam:))))

    VálaszTörlés
  9. Szia!
    Szeretnék én is ilyen kis mamuszt varrni!
    Szeretném a segitsgédet kérni, a szabásmintával kapcsolatban, és hogy nekem, mint kezdőnek érdemes belevágnia? :-) Én a Nők Lapjában láttam a leirást, de sablon nem volt hozzá.
    Előre is köszönöm.
    Linda

    VálaszTörlés
  10. Szia!
    Szeretnék én is ilyen kis mamuszt varrni!
    Szeretném a segitsgédet kérni, a szabásmintával kapcsolatban, és hogy nekem, mint kezdőnek érdemes belevágnia? :-) Én a Nők Lapjában láttam a leirást, de sablon nem volt hozzá.
    Előre is köszönöm.
    Linda

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy elmondod a véleményedet!

Népszerű bejegyzések