A narancssárga

Varrtam egy narancssárga táskát egy kedves ismerősömnek. Ez egy nagyon klassz textúrájú és színű anyag, de ez a fotón nem jön át. (sajna). Bordó és narancs szálból van szőve, így nagyon szép színt ad. A fazonja teljesen hétköznapi. (saját). A virág közepét spirál alakban tűztem, és a végén felvágtam. Ez megint egy olyan darab, ami állandóan változott, nem volt konkrét tervem.
A csücsköket most nem varrtam be, hanem gombbal erősítettem az aljához.




Megjegyzések

  1. Nagyon testzik ez a taska! Ezek a viragok nagyon szuperek (pedig nem vagyok nagy viragminta-kedvelö), nekem eszembe se jutna, hogy igy is lehet.

    VálaszTörlés
  2. Jujj,de jó!És megint virág :-)Viráglinkért járok erre...

    VálaszTörlés
  3. már azt hittem, hogy most narancs háttérre érkezem;):D! a táska nagyon vagány lett, tetszik a gombos sarok, meg egyébként... nagyon Katbos lett:)!

    VálaszTörlés
  4. Nem volt véletlen a cím választás
    :-)
    Az utóbbi időben tényleg elszaporodtak nálam a virágok.

    VálaszTörlés
  5. Nagyon barátságos táskát készítettél!

    VálaszTörlés
  6. Fantasztikus!!!!!!Dejó a tulajdonosának!Ügyes vagy,mint mindig!

    VálaszTörlés
  7. Nagyon egyedi, gratulálok!!! Nekem átjön a színe és a textúrája is, boldog lehet aki kapja...

    VálaszTörlés
  8. Drága Katbo, úgy örülök ennek a fehérnek, én a feketével nagyon nem voltam kibékülve. Szinte a rémület fogott el, hogy a jövőben ezzel a háttérrel nézem majd a csodaszép dolgaid. A táska ismét fantasztikus, nekem az jön le belőle, hogy olyan könnyed lezserséggel odataszed azokat a virágokat, az enyémek bármit csinálok, mindig vigyázzban állnak. Szerencse, hogy a vevőim ezt nem érzékelik, s mindezek ellenére megveszik őket.

    VálaszTörlés
  9. erre a színre már messziről "idesereglettem"
    Ez a gombmegoldás nagyon tetszik!

    VálaszTörlés
  10. Szia! Én először járok nálad, te pedig a bloglistádon tartogatsz! Ez nagyon kedves! Nagyon szépek a munkáid, most már én is jövök gyakrabban! Nagyon tetszik a fekete mamusz! Van szabásmintája a neten? Hol találom meg? :-)

    VálaszTörlés
  11. Ja, és az anyukád is irtó ügyes! Mindig tetszett a fazekasság, de ahhoz nincs érzékem!

    VálaszTörlés
  12. Köszönöm a sok dícsérő szót.
    Barbi nem tudom, hogy van-e a neten mamusz szabásminta. Megpróbálok keresni.

    VálaszTörlés
  13. Hmmm, most megspóroltál nekem egy tábla csokit, ez legalább akkora élményt okozott, mintha bemajszoltam volnba egy egész táblát!

    Szívet simogató :-)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy elmondod a véleményedet!

Népszerű bejegyzések