Termések


Annyira tetszett Ledanna koszorúja, gondoltam én is elkészítem, de nem lett olyan, mint az Övé, mert a súlyánál fogva ovális lesz, ahogy felakasztom. Meg ki is fordul. Nekem valamire mégiscsak rá kellett volna erősítenem. Mindegy, ez már így marad.


Nemezeltünk makkokat is.





Megjegyzések

  1. Nagyon szépe a koszorúd,de a nemezelt makkok,hát az hihetetlen!

    VálaszTörlés
  2. Ebben a koszorúban van valami "emberi", én szeretem, ha valami nem tökéletes. A makkok nagyon aranyosak, biztosan élmény volt csinálni, szép színeket használtatok.

    VálaszTörlés
  3. Nagyon aranyosak a makkocskák, jó ötlet a saját kis kalapjukba visszahelyezni. A tököcskék is tetszenek nagyon (előző bejegyzés), gondolom egy darabból szabva készül és át van kötözve tömés után.(?)

    VálaszTörlés
  4. Hihetetlen milyen ötletesek a makkok!!!!

    VálaszTörlés
  5. Én is nagyon szeretem ezeket a makkokat. Festőnövényekkel szinezett gyapjút használtunk, így szép visszafogott színei lettek.
    Princi, jól gondolod a tök készítésének menetét. Ha rákattintasz a "dísztök recept"-re, akkor ott megtalálod részletesen is.

    VálaszTörlés
  6. A nemezelt makkok visznek mindent! :-))

    VálaszTörlés
  7. Szerintem nagyon szép lett a koszorúd :)

    Utólag én is úgy gondoltam, hogy kellett volna valami drótalap, mert úgy egyszerűbb lett volna megcsinálni. Rengeteget vacakoltam a befejezéssel is, végül egy drótdarabbal hidaltam át a két végét.

    Az enyém iszonyatosan nehéz, de nem nagyon nyúlt meg -na jó azért nem tökéletes kör -talán azért, mert rengeteg drótot használtam a kis csokrok összekötésénél, és az áthidaló is drótból van. Meg talán azért, mert nagyon-nagyon sűrűn kötöttem.

    VálaszTörlés
  8. Igazi őszi hangulat!Nagyon szépek a makkocskák...a színes gyapjú olyan mesés.

    VálaszTörlés
  9. Ezek csodásak, annyira kedves ötlet!

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy elmondod a véleményedet!

Népszerű bejegyzések