Megjegyzések

  1. Hát, én sem tudnám megunni, olyan hangulatos...

    VálaszTörlés
  2. szépek, egyszerűek
    és azok a gyönyörű köcsögök... ideje megint elmennem a pécsi vásárba :)

    VálaszTörlés
  3. Zazálea, a férjem már októberben próbál meggyőzni arról, hogy itt az ideje, hogy lehozzuk a padlásról ezeket a dobozokat.
    Merci,pécsi vásár??
    Mi a vaterából élünk. Egyszer egy 70 db-os hagyatékot sikerült megcsípnünk nevetséges áron.

    VálaszTörlés
  4. Hát ETTŐL én is nehezen válnék meg, igazán szépséges, és meleg !

    VálaszTörlés
  5. Katbo: és a szállítást hogyan oldjátok meg?Nekem mindig ez a bajom.

    VálaszTörlés
  6. Mammka, vagy postán keresztül, vagy valahol találkozik Gábor az eladóval. Volt már olyan is, hogy a régi tulajnak erre volt dolga és behozta. Gyönyörű dolgokat lehet a vaterán venni.

    VálaszTörlés
  7. Nagyon hangulatos! És egy ilyen férj, aki októberben már a karácsonyra gondol... főnyeremény!

    VálaszTörlés
  8. Mind csodaszép! Különösen a pad és az ajtók felettiek tetszenek!

    VálaszTörlés
  9. Ez annyira gyönyörű! Csak sóhajtoztam itt a képek előtt!

    VálaszTörlés
  10. Nekem is nagyon tetszik:-) Jó volt ide is benéznem

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy elmondod a véleményedet!

Népszerű bejegyzések