Csecse-becse

Martimez mutatta ezeket a rózsákat. Azóta nem hagy nyugodni a dolog. Tegnap nem volt kedvem elővenni a varrógépet, de valamit úgy készítettem volna.
Ékszerek lettek belőlük.
Gyűrűk:


Gyűrű és kitűző:

Francia csatt, gyűrű és hajgumi:

És még egy kitűző nemezből:


Nem volt osztatlan a sikere, de nekem azért tetszik. (két dudás egy csárdában -ékszerész férj).


Megjegyzések

  1. Az a csokis hangulatú szett tetszik a legjobban-újabban elolvadok mindentől,ami barna-a múzeumban is mindig lecövekelek a barna székelyruha előtt,pedig az ugye,vénasszonyviselet...

    VálaszTörlés
  2. Hát, igen, aki mindenhez ért. Egy kicsit irigy vagyok, de nem rossz értelemben, Isten ments!

    VálaszTörlés
  3. Nekem nagyon tetszenek!Csak ámulok!

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szépek, most én is belelkesültem. Majd jelentkezem hamarosan. Fejben már ki vannak dolgozva az enyémek is, de azok ünneplősek lesznek. De a te természetességed... mindig ámulatba ejt.

    VálaszTörlés
  5. Azok a rózsák annyira tetszenek, füleg a gyöngyözéssel, mintha harmatcseppek csillognának rajtuk.

    A kitűző is bejön, egy őszi kabáton, sálon, esetleg sapkán is el tudom képzelni. Nagyon ügyes vagy!

    VálaszTörlés
  6. Lanyos mama:-)) ha nekem lanyaim lennenek.... a tildas sapira milyen jol nezne ki egy ilyen virag!

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy elmondod a véleményedet!

Népszerű bejegyzések