dekoráció

Advent első vasárnapját mi már így várjuk. Szombaton én feldíszítem a lakást. Évek óta ilyen a karácsonyi dekoráció, de mi nem tudjuk megunni. Januárban nagyon nehezen válunk meg tőle.





Megjegyzések

  1. Nem semmi!!! gyönyörűűű!Hogy te milyen rendes és szorgos asszony vagy!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép, megértem, hogy a szívetekhez nő!!!! Ha egyszer házam lesz, én is így szeretném dekorálni.

    VálaszTörlés
  3. De ne aggodj, akkor sem, ha a csalad mar megunja, hozzank nyugodtan kuldheted:-) Csudaszepek!!!

    VálaszTörlés
  4. Mammka, ezeket a girlandokat feldíszítve rakom el, így amikor előveszem, csak csinosítani kell rajtuk egy kicsit.
    Arci, én is kicsiben kezdtem, először csak egy ablak, aztán egy kis ez -egy kis az.

    VálaszTörlés
  5. Kriszta :-), nem tudom lesz-e olyan?

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szépek a díszek és ami a legjobb az összkép ( hangulatos és szivetmelengető ), hogy már a várakozás heteit is ünnepivé teszi.
    Köszönöm az inspirációt :)

    VálaszTörlés
  7. Nagyon hangulatos, még így képernyőn keresztül is!

    VálaszTörlés
  8. Nagyon szép és nagyon Katbo-s! Nem csodálom, ha nehezen váltok meg tőle!!

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy elmondod a véleményedet!

Népszerű bejegyzések