Ünnep


" Együtt a gyerekekkel" közös blogunkban, Kicsoda felvetette, hogy írjunk a saját "Karácsonyunkról" .

Én is leírtam az alapelveimet ezzel kapcsolatban. Akit érdekel itt elolvashatja.

Megjegyzések

  1. Nem is tudtam, hogy van közös blogotok, biztosan volt szó róla, de nekem elkerülte valahogy a figyelmem...

    VálaszTörlés
  2. Elolvastam a véleményedet illetve a szokásaitokat és nagyon örülök, hogy nem csak én (illetve mi ) gondolkodunk még így. Kicsit sajnálom is, hogy már ennyire kinőttük ezt a titkos-díszítős karácsonyt,( 16 és 12 évesek a gyerekeim), de az ajándékokat szigorúan titokban tartom még most is!
    Szerintem sem zártja ki az angyalka-Jézuska mesét az, ha együtt készülődünk, sütünk, a lakást díszitjük, mivel ez inkább az adventi, felkészülési időszakra vonatkozik. És ők is mindig készítenek titkos ajándékot a mamáknak, dédiknek és persze nekünk szülőknek is! :))))

    VálaszTörlés
  3. Olvastam és mintha én írtam volna szóról-szóra, még a katolikus iskola is stimmel:-)
    Csak azt nem tudom, hogy Verocskával hogyan fogjuk csinálni? Addigra talán Panni is rájön, hogyan működik ez. Levi már tudja, Bende még csak sejtegeti:-)

    VálaszTörlés
  4. Ó, nagyon tetszik, ahogy megoldottatok minden mozzanatot, kérdést. Ábelnek még most lesz az első karácsonya, 10 hónaposan, most még nem csinálunk ügyet(tudom csúnya szó rá) a karácsonyból, még nem úgy éli meg, de jövőre már készülök! Hogy hogyan, még nem tudom, mindenesetre nálunk is az angyalok és a Jézuska játszik fő szerepet, nem a Télapó. Majd nálunk is kialakul, lehet, hogy átveszek egy-két ötletet! ;-)

    VálaszTörlés
  5. Klematisz, több közös blogunk is van. A "teljes profil megtekintése" -re kattibtva megnézheted.
    Bea, mikor leírtam, kicsit tartottam attól, hogy miket fogtok gondolni rólam, de jó, hogy nem vagyok egyedül.
    Julcsi, én is azon gondolkodom, hogy idén , hogyan legyen. Katica 2,5 éves. Igaz, hogy még alszik délután, de keveset.
    Barbi, az biztos, hogy jövőre már "érdekesebb" Karácsonyotok lesz. A fények azért biztos most is el fogják bűvölni.

    VálaszTörlés
  6. Katbo! Baromi gyorsan kell dolgoznotok és csak kis fát kell díszíteni:-)

    VálaszTörlés
  7. Olyan szép volt amit írtál. Nálunk is ameddig csak lehetett megmaradt a varázs. Később? Vallásos család lévén megtanulták a gyerekek, hogy "mid van amit nem úgy kaptál volna" de tudod mit kedvet kaptam, leírom a blogomban én is. Köszönöm, hogy olvashattalak.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy elmondod a véleményedet!

Népszerű bejegyzések