Félkész táblácskák



Karácsonyi táblácskák készítésével foglalkoztam az elmúlt napokban. Még nincs kész, mert még megfelelő "öreg" deszkát keresek alapnak.

Selyemmolinót megantikoltam és megrajzoltam, ill. kifestettem a mintákat.

Ezt azután rávarrtam egy megfelelő méretű filc alapra, hogy legyen valami tartása. Ezeket szeretném majd régi deszkadarabokra felragasztani. Dróttal felakaszthatóvá tenni.

Jelen pillanatban itt tartok:











Megjegyzések

  1. Ezek annyira, de annyira gyönyörűek:)))

    VálaszTörlés
  2. Ezek csodálatosak, de kizárólag a szeretteimnek készülő ajándékokkal tudnék ennyi időt tölteni. Szíved-lelked benne van...

    VálaszTörlés
  3. Különleges ötlet! Nagyon szépek! Kíváncsi vagyok, milyenek lesznek a fára ragasztva!

    VálaszTörlés
  4. Húúúú, ezek fantasztikusan szépek!

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szépek, nagyon kreatívak, látszik, hogy nagy szeretettel készültek!

    VálaszTörlés
  6. Szuper, szuper, szuper !!!
    Ha segítség nekem van régi falapom, méhviaszolva vár valami kreatív ötlet megvalósítására....Esetleg eltudnám jutattni , hogy ezek a gyönyörűségek " révbe" érjenek...:)

    VálaszTörlés
  7. De jóóó, nagyon tetszenek!!! Első pillantásra azt hittem, pár centisek, de a táblából gondolom, csalóka a kép... Mekkorák valójában? (Irigykedem egy picit és nagyon csodállak a rajzkészségedért. Az enyém valahol négyéves korom körül leragadt:)))))))))))))

    VálaszTörlés
  8. Nagyon, nagyon szépek! MIvel rajzoltad meg őket? Sima, vagy vizes cerkával? És hol lehet ilyen selyemmolinót beszerezni, mert már régebb óta foglalkoztat!

    VálaszTörlés
  9. Te jó ég ! Türelmed van Neked is.
    És nagyon szépek, már most.

    VálaszTörlés
  10. Csak a többieket tudom ismételni, hihetetlen, hogy valaki ilyet, saját kézzel!

    VálaszTörlés
  11. Akkor ezennel felkerlek egy reszletes tutorialra:-) En is nezegettem ilyesmit, de megallt a tudomanyom a mi a fene fog a textilre, ami nem folyik ugyanakkor szet:-)))

    Ezek egyutt olyan igazan Katbosak!

    VálaszTörlés
  12. Nagyon jó a kézügyességed!!!! Gyönyörű és egyedi alkotások! Gratulálok!!!

    VálaszTörlés
  13. Nagyon szépek. Én még azt se értem hová jön majd a régi deszka?

    VálaszTörlés
  14. Gyönyörűek,én hanyagolnám a deszkát,inkább valamibe belevarrnám.

    VálaszTörlés
  15. Nekem is nagyon tetszenek és érdekel, milyen festékkel, tollal készültek.

    VálaszTörlés
  16. Egyik szebb,mint a másik!
    Micsoda fantörpikus ötlet!!! Nagyon ügyes vagy!!!!!!!!

    VálaszTörlés
  17. Nagyon jó ötlet és csodás kivitelezés. Gratulálok!

    VálaszTörlés
  18. Különlegesek,nagyon tetszenek...érdekel,hogy csináltad...

    VálaszTörlés
  19. Nagyon jók! Vágyom már én is rajzolni egy kicsit. Csak most valami egész más munkában vagyok benne.
    De én is szeretném tudni, hogy : mi az a selyemmolinó?
    Milyen festékkel alkottad?
    És ügyes vagy!

    VálaszTörlés
  20. igen,igen,ezek gyönyörűek és remek az ötlet!

    VálaszTörlés
  21. Hát ezek nagyon profik!
    Boldog névnapot!

    VálaszTörlés
  22. Nagyon szépen köszönöm ezt a rengeteg dícséretet. Nagyon jól esik:-)
    Akkor írok róla bővebben.

    VálaszTörlés
  23. Ja Katbo, még valami: igaz, hogy ismerősek a motívumok, de ebben a formában és saját kézzel rajzolva nagyon egyedi és szép! A deszkára kíváncsi vagyok, hogy néz ki együtt, nekem biztos nem jutott volna eszembe!
    Nem tudom megmagyarázni, miért, de nagyon örülök, hogy ilyet csináltál!

    VálaszTörlés
  24. Nagyszerű ötlet,szuper kivitelezés!
    Gratulálok!

    VálaszTörlés
  25. Hűűűha, ezek tüneményesek! Bájosak, finomak, nagyon tetszenek!!!

    VálaszTörlés
  26. Nagyon tetszik! Van eladó is? Ha igen írj egy mailt!
    panyizsuzsi (kukac) freemail (pont) hu

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy elmondod a véleményedet!

Népszerű bejegyzések