Hát..., nem az igazi

Befejeztem Katica falvédőjét. Nem vagyok magammal megelégedve. Összecsaptam az egészet. Árokba tűztem, és annak ellenére, hogy gondosan leférceltem, még így is hepehupás lett.

Terápiás célzattal varrtam ezeket,


de az alma itt sem tetszik, igaz a szár még nagyon hiányzik róla. A narancs az egész jó lett.


A filc nem adja azt a hatást vissza, mint a nemez és szerintem az eredeti az abból készült.




eredeti kép,innen

Megjegyzések

  1. Szerintem meg tök jó.Most direkt nem lehet nagyítani?
    Lehet hogy rossz napod van,semmi sem tetszik.Hmm?Hátha holnap...

    VálaszTörlés
  2. Kár hogy nem lehet a képeket nagyítani, de innen messziről tök jónak tűnik! Az alma meg szerintem csúcs! Ki ne dobd! Add inkább nekem. ;o)))

    VálaszTörlés
  3. Nincs is összecsapva! A felakasztása is nagyon tetszik, bár lehet, hogy ez okozza a gondodat, hogy nem feszül úgy ki, mintha mögötte lenne sínként a faléc.
    Ha pár napig nem nézel rá, utána másnak látod majd.

    VálaszTörlés
  4. Rá se nézz, add tovább! :):):)
    Mert szerintem annyira, de annyira jók ezek az almák...

    VálaszTörlés
  5. Nem tudom, hogy miért nem lehet nagyitani. Megpróbálom újra beilleszteni. Aranyosak vagytok, hogy így bíztattok.
    Kastan nem tudok nem rá nézni, mert Katicának már csak a mi hálószobánkban jutott hely, ezért elkerülhetetlen, hogy lássam:-)))

    VálaszTörlés
  6. Sajnos, a falvédő képe, mint már tudod, nem nagyítható, de ez egy olyan darab, amit majd a legjobban szeretsz! Meglásd! Az "eredeti" gyümölcsök is filcből vannak, nem nemezelt az alapjuk, de ha megnézed a fotón az árnyékukat, nem "lapok", hanem valamivel ki vannak tömve, ettől ezek térben vannak. Szép napot!

    VálaszTörlés
  7. Hát nem tudom...., újra felraktam a képeket és még sem engedi kinagyítani.
    (neki sem tetszik.....?)

    VálaszTörlés
  8. áááá azokat a hepehupákat csak Te látod. Nagyon szép.

    VálaszTörlés
  9. nem lehet kis vasalassal (goz) segiteni a hupakon?
    A levelek pedig sokat valtoztatnak az amugy tok jo almakon:-)

    De szerintem a `nem tetszik` dolog mas ugy. Igazuk van a lanyoknak, tedd el es vedd elo egy het mulva es lehet, hogy maskep latod majd. En most talaltam ilyen regen remenytelennek itelt dolgot:-)

    VálaszTörlés
  10. Szerintem is kicsit tömve vannak a gyümik és az alma fehér része mintha más textúrájú lenne. Valami van még a filcre spriccelve(?), vagy mi... De amúgy nagyon ügyes vagy és jól sikerültek!

    VálaszTörlés
  11. Szerintem meg tök jók! Mindegyik, a falvédő is és a "gyümölcsök" is! Nehogy kidobd őket!.o)

    VálaszTörlés
  12. Nem hinném, hogy ki akarnád dobni :))
    Szerintem is tök jók, kár hogy nem látni nagyobban. Sokat fog rajta dobni a levélke. Nekem nagyon tetszik !!! Az eredeti bolyhos, talán polár.

    VálaszTörlés
  13. Kissé elégedetlen vagy most a munkáiddal, pedig igazán szépségesek lettek!!! Nálam sem lehet nagyítani a képeket, lehet, hogy a blogon változott valami? Én is vevő vagyok a gyümikre, ha nagyon nem szereted őket... ;-)

    VálaszTörlés
  14. Fantasztikus vagy!Csodaszépek!

    VálaszTörlés
  15. Nekem akkor is tetszik, sőőt! Kézzel varrtad a gyömölcsszeleteket?

    VálaszTörlés
  16. Hol van a hepe-hupa? Én nem látok egyet sem.Ez komoly!
    Boldog lehetnek a lánykáid,hogy ilyen tehetséges anyukájuk van!
    Gyümölcsök hozzám is jöhetnek...:)

    VálaszTörlés
  17. Lovely your apple and oranges!
    Kind regards,

    Beertje Zonn
    from the Netherlands

    VálaszTörlés
  18. Aranyosak vagytok, köszönöm, hogy ilyen sokan itt vagytok.
    A gyümölcsök árnyéka szerintem abból adódik, hogy alulról kicsit "meg vannak támogatva". Biztos, hogy gyapjúból készült. Vagy rusztikusabb filc, vagy nemezelt lap, nem tudom. Megpróbálom ma újra felrakni a képeket, hátha szerencsével járok.
    Kicsikató, kézzel és gépi pelenkával varrtam.
    Sonnja, welcome, thank You!

    VálaszTörlés
  19. Ezek a gyümölcsök nagyon jól néznek ki! A narancs-szeleteket legszívesebben egy adventi-koszorúra tűzném! :o))) Nagyon ügyes vagy!!!!

    VálaszTörlés
  20. Szép az a falvédő,amjd megszereted !

    VálaszTörlés
  21. Szerintem csak így akarsz minél több dícséretet bezsebelni... Te kis ravasz!!!
    Egyébként: TÖK JÓ!

    VálaszTörlés
  22. Nagggyon tetszik ez a sok gyümölcs! Kötelező velük elégedettnek lenni!!!

    VálaszTörlés
  23. Hát Katbo ha én ilyen falvédőt tudnék varrni akkor nagyon boldog lennék!!!
    Nekem tetszik.
    Egyedi!
    Szerintem nyugodtan büszke lehetsz magadra. A terápiás gyümölcseid és szuperek!!!!!!!
    Kicsit több önbizalmat :) ;)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy elmondod a véleményedet!

Népszerű bejegyzések