Jó étvágyat!





Van rendes házikós madáretetőnk is, amit a verebek nagyon szeretnek, de most mi a cinegéknek készítettünk eleséget.




Ilyet még nem csináltunk soha, egy gyerekeknek szóló könyvben láttuk. Kíváncsi vagyok mit kezdenek vele. Annyit ír a könyv, hogy arra nagyon figyeljünk, hogy nehogy sózott mogyorót vegyünk:-)





Ezek a hagyományos faggyús-magvas eleségek. Törtem bele diót, mogyorót és szórtam hozzá napraforgót. Marhafaggyúba kellett volna belekeverni. Nekem csak rackafaggyúm volt, sajnálom, hogy nem jutott korábban eszembe, hogy gumikesztyűt húzzak:-(. Amikor elkészült, beletettem egy kiwisdobozt záró hálóba. (ezt persze lehet kapni készen is, de így sokkal, de sokkal olcsóbb.)





Ez pedig a koszorú. Diókat kell felragasztani egy koszorú alapra. Ha kieszik belőle a madarak a diót (mint a nagyobb koszorún, ami tavalyi), ebbe is beletölthetjük az elkészített keveréket.


A kicsi süteményformás modell egy kedvenc könyvemből való( Gyerek és Kert), csak ott jóval nagyobb formában készítik. Én tulajdonképpen a maradékot akartam csak elhasználni.


Megjegyzések

  1. Mert az természetes, hogy rackafaggyú az csak úgy van otthon:-)
    Nekem leginkább a diókoszorú tetszik. Kíváncsi vagyok, a madaraknak melyik fog?

    VálaszTörlés
  2. Micsoda klassz ötletek. Kipróbálhatom egyiket-másikat?
    A mogyorós almás (is) szuper.

    VálaszTörlés
  3. Rackafaggyú azért van itthon, mert néhány barátunk tart rackát. Tavaly kértem a faggyút, de aztán nem használtam fel. Olyan nagyon büdös (tipikus rackaszagú), hogy cipőt biztos nem fogok vele vízhatlanítani. (pedig tervben volt az is)
    A dió tavaly nagyon jól bejött. Az biztos, hogy azt a legtisztább elkészíteni.

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jó ötlet és milyen szép látvány!

    VálaszTörlés
  5. Mutatós a menű és a madárkák biztosan hálásak lesznek :). Én is ki fogom próbálni az ötleteket.

    VálaszTörlés
  6. Remek ötletek! Ügyesek és gondosak vagytok!

    VálaszTörlés
  7. Nagyon tetszenek az ötletek..., de a pici lánykád még jobban...

    VálaszTörlés
  8. Tüneményes a pici lány!!! A madarak pedig majd jönnek és olyan szépek,kedvesek!!!

    VálaszTörlés
  9. Na most az jutott eszem, hogy ez annyira szep meg jo, ilyet majd mi is csinalunk, de a varosban csak azokat a dagadt ronda galambokat hizlalnam nagyobbra:-)

    VálaszTörlés
  10. A galamb is madár, meg a veréb is...

    VálaszTörlés
  11. Lehet, hogy már írtam máskor is, olyan a blogod, mint egy jó kreatív képeskönyv

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy elmondod a véleményedet!

Népszerű bejegyzések