Klasszikus Zipes


Elkészült pár klasszikus zipes. Két táska és két tolltartó. Ezek is mennek a karácsonyi vásáros dobozba.



Megjegyzések

  1. Dejóóók :-)! Már Kdattánál is nézegettem ezeket a jópofa táskákat, meg a sógornőmnek van is egy ilyen, irigykedem is eleget:-). És olyan egyszerűnek tűnik a leírás, de azért nem mernék még nekiállni, az eddigi tapasztalatokból okulva :-).

    VálaszTörlés
  2. Nem tudom ki meselte, hogy kisgyerekes mamanak vitt ilyet ajandekba es a kolkok meg voltak bolondulva tole (ertheto), szoval azon gondolkodtam, hogy esetleg lehetne ezt `csomagolaskent` is hasznalni. Persze azert ez attol fugg idoben mennyi megcsinalni;-))) A tolltarto fennt teljesen zart, igaz?

    VálaszTörlés
  3. Zsukka, nyugodtan állj neki, mert csak egyenesen kell varrni. Nem lehet elrontani.
    Kriszta, ez teljesen zárható. A befejezésnél adja magát. Kézzel kell csak összeölteni. Korábbi szemüvegtoknál lefényképeztem. Megpróbálom megkeresni a fotót.

    VálaszTörlés
  4. Szépek lettek !Majd én is varrok,de mostanig csak fekete zippet kaptam,valami színesebbre vágynék,mint barna,bordó pl.A táska miként záródik ?

    VálaszTörlés
  5. A táska sehogy. Ki kellene találni valami zárat rá.

    VálaszTörlés
  6. Milyen jó ötlet,hogy nem egyenes öltéssel varrtad össze,hanem díszítővel!Olyan vidám lett.

    VálaszTörlés
  7. jók a táskák, én imádom a zip-itet varrni:o))) nálam beüthető patenttal záródik;o) és a pántot hosszabbra hagyva a táskába lógatom és varrok rá egy kulcskarikát karabínerrel a kulcsoknak;o)
    Szuperek a ceruzatartóid, nagyon tetszik, tök jó a húzókán a gyöngy is, gratula! szemüvegtokra is kíváncsi lennék, megpróbálom visszakeresni...
    további jó munkát! T.

    VálaszTörlés
  8. Micsoda ötletes tolltartók. Nehéz elkészíteni?

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy elmondod a véleményedet!

Népszerű bejegyzések