Neszesszer...sokadik

A jól megszokott fazonú neszesszer. Új darab készült belőle. Vásárra szántam, de a Zsófi kikönyörögte magának. Amúgy sem sikerült túl jól, mert a farmer merevsége és a négyzetek miatt nem tudtam normálisan behajtani a széleket. Belül, hát.... elég randa.(szerencsére ez kívülről nem látszik)

Farmer anyagra piros kockás anyagot varrtam sűrű cikk-cakkal (pepitában), aztán a pirosra még egy kisebb négyzetet farmerből.

Megjegyzések

  1. Nagyon tetszik!!!!! Micsoda remek ötleteid vannak!
    Kit érdekel,hogy belül milyen,ha tele lesz pakolva?
    Lányod kunyerálásánál nagyobb dícséret nem is létezik.:)

    VálaszTörlés
  2. Méghogy randa! Ilyet nem mondunk, pláne a saját munkánkra! Ilyen lett és kész! Semmi baja! Egyébként nagyon tetszik a minta és a szín, nem csoda, hogy a lánykádnak kelllllll!!!!!

    VálaszTörlés
  3. Nekem is nagyon tetszik, jók a színei és az összhatás is szuper.

    VálaszTörlés
  4. Katbo, Neked mindig olyan jó ötleteid vannak! Ez a kockás megoldás is annyira mutatós.

    VálaszTörlés
  5. Szerintem is nagyon tuti lett így kockásan! Ez egyébként is egy nagyon jó fazon, mert könnyű elkészíteni és jól lehet variálni.

    VálaszTörlés
  6. Én is szeretem ezt a fazont, olyan egyszerű és mutatós. Jó lett nagyon!

    VálaszTörlés
  7. hűűűű, de vagány darab:)! azon gondolkodtam, milyen lehet, amikor jól sikerül...;)

    VálaszTörlés
  8. Katbo... ez szerelem volt részemről első látásra. A fazont eddig imádtam, de hozzá ez a blokk, a színpárosítás, az anyagok... Nagyon tetszik!!!!!!!!

    VálaszTörlés
  9. Nagyon kedvesek vagytok, köszönöm.
    A csufságát szerencsére belül hordja. Kívülről nekem is tetszik
    :-)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy elmondod a véleményedet!

Népszerű bejegyzések