Pénztárcák és piperetáskák

Az utóbbi napokban több minden varrok egyszerre. Mindenbe bele-bele kapok, így a befejezésük is közel egyidőben esedékes.

Most ezeket a Tildás kis táskákat szeretném Nektek megmutatni. Egy centi saját ötlet sincs benne, leszámítva a behúzott gombokat és a horgolást a szélén. ( gombolhatóság végett)





Gombnak és a bélésnek az anyaga megegyezik.


Őt pedig anyósom kapja, a születésnapjára kapott táska mellé



Megjegyzések

  1. Nagyon jó ötlet! Én tavaly csináltam egyet, most vettem elő a szabásmintát. A lehajló sarkainál nem nagyon tetszett az eldolgozás. Most hivatalosan megkérdezem, úgye megengeded, hogy ilyen körbehorgolással csináljam az enyémet? Ez nem lesz úgye plágium? Ja családon belüli ajándéknak szánom. Nálam a gomb és bélés anyaga nem egyezik. Én már a tépőzáron gondolkodtam, a mágneszárat túlzásnak találtam, a belenyomható fémgomb nem áll rendelkezésre, gomblyukat se akartam. Köszi az ötletet!

    VálaszTörlés
  2. Hát,lehet,hogy tildas,de akkor is nagyon katbós :-)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szépek! Én is gondolkodtam már az elkészítésén, a patentot és a belenyomókézikészüléket már meg is vettem hozzá. :o)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon tetszenek! Már megint egyedivé varázsoltál valamit.

    VálaszTörlés
  5. Nagyon dolgos voltal, es szep lett az eredmeny!!

    VálaszTörlés
  6. Köszönöm szépen.
    Lányok, én már olyan sokszor leírtam, hogy NYUGODTAN használjátok azokat az ötleteket, amik megtetszenek Nálam. Ha kiírjátok a nevem, annak örülök, ha nem, az sem nagy baj, mert elég nekem, ha ÉN tudom, hogy olyat mutathattam, ami másnak is tetszett, olyannyira, hogy alkalmazta is. Ezt komolyan mondom :-)

    VálaszTörlés
  7. A horgolt szél, ami egyben gombolást is megoldja: tök jó ötlet! Gratula! Még hogy nem egyedi...

    VálaszTörlés
  8. Jah, és ezzel a horgolt széllel, meg egy régen látott ötlettel most egy új dolgot találtam ki :D Meg is kéne valósítani - bár halomban áll sok más... Most mit csináljak? Hmm...

    VálaszTörlés
  9. De édesek! Szépek az anyagok is nagyon. Kár, hogy horgolni nem tudok :-). Mondjuk még varrni se, de az már folyamatban :-))

    VálaszTörlés
  10. Engem igazság szerint nem nagyon izgat, mi saját ötlet, mi nem, nagyon tetszenek!!!!

    VálaszTörlés
  11. Már egy ideje be-bekukkantok hozzád, és nagyon helyes dolgokat készítesz! Ezek is tetszenek, kedvet is kaptam...:)

    VálaszTörlés
  12. Nagyon helyesek! A virágos anyagok tavaszt lopnak a télbe! :-)

    VálaszTörlés
  13. Szia!
    Eleve egyediek a kis tatyókák, mert egyedileg válogattad az anyagokat :)
    Nagyon jók lettek :)

    VálaszTörlés
  14. Nekem nagyon tetszenek, te jutsz róla eszembe és nem Tilda...

    VálaszTörlés
  15. Kutattam az agyamban,hogy hol van ezekben a tatyókákban Tildás? Én nem látom...:)Annyira nagy ötlet ez a körbehorgolás!!! Hogy a szöszbe szúrtad át a horgolótűt az anyagon????

    VálaszTörlés
  16. Pont ezen gondolkodtam én is, amit Mammka kérdezett. Amúgy meg nagyon helyes kis holmik, nem tildásak szerintem sem, még ha a szabásminta onnan ered is. Nagyon eredeti és romantikus ez a kis horgolás rajtuk.

    VálaszTörlés
  17. Úgy tűnik, a körbehorgolás többünket megfogott. Engem is érdekel a mikéntje. Tippelek: esetleg előtte valahogy sűrűn körbeöltöd a szegélyt, és az öltésekbe szúrsz? (an egy csomó szuper horgolásmintám, amivel terítőket lehet körbehorgolni és aztán azokat patchworkként összedolgozni, de sosem tudtam használni az ötletet emiatt az apró hiányosság miatt.)

    VálaszTörlés
  18. Lányok a titok nyitja a pelenkeöltésekben rejlik. Első lépésként körbe kell varrni pelenkaöltéssel a szélt, mivel a horgolótű nem megy át rajta.
    Utána már megy , mint a karikacsapás :-)

    VálaszTörlés
  19. Nálam ment a keresztülbökés... Igaz, hogy van egy icipici végű (0,6-os) tűm, amivel át lehetett bökni. Mutatnám, mit kreáltam, de egyelőre nem publikus :)

    VálaszTörlés
  20. Szerintem semmi gond azzal ha nincs benne saját ötlet. Mostanában kezdem azt érezni, hogy egy őrült verseny folyik (vagyis inkább elvárás a másik felé), hogy egyedit alkosson. Én emiatt már régóta gondolkodom a blogom megszüntetésén, illetve sokszor már fel sem teszem amit csinálok.
    Én pl. nem vagyok egy kreatív valaki, viszont van kézügyességem és szeretem szép dolgokkal körülvenni magam.
    Viszont mostmár lépten-nyomon szabadkozni kell, hogy: ne haragudjatok, de hát ez CSAK ilyen. Hülyeség....
    Katbó, kérlek ne zavarjon, hogy Tildas vagy egyéb dolgokat varrsz, mert nekem így is nagyon tetszik!!!!

    VálaszTörlés
  21. Arci, pontosan ezt érzem én is. Múltkor például a "hímzősöknél" volt valami csúnya vita.(sajnos)

    VálaszTörlés
  22. Ja, és ne tedd ezt velünk, hogy nem mutatod meg, hogy mit varrsz!!

    VálaszTörlés
  23. Nem, azért nem fogok eltűnni, bár kétségtelen, hogy a blogom nem a kreatív blogoló blogja lesz :-)) De azért maradok, egyébként is imádok mindenkit olvasni. Csak egy kicsit elszomorít ez a tendencia, mert egyébként az elmúlt pár évben mindenki olyan boldog volt, aki akár egy gesztenyéből is Gesztenye Gusztit csinált és mi vele együtt örültünk! Az meg külön öröm, hogy köztünk fejlődik ki néhány kreatív kortárs textilművész, én ennek örülök, de nem szabad, hogy ez versenyt gerjesszen!

    VálaszTörlés
  24. Fú, még jó, hogy ezt a verseny-tendenciát én még nem érzékelem, különben biztosan nem mertem volna/merném felrakni a kis első szerencsétlenkedéseimet :-)) Bár én azt tapasztaltam, hogy sokan együtt örülnek velem az apró sikereknek, meg segítenek, és ez tök jó. De persze Ti már régóta ebben a körben éltek, jobban ismeritek. Katbo, egyébként fellelhető valahol a neten a tildás táska szabásminta? Engem spec. érdekelne :-))

    VálaszTörlés
  25. Tudod Dragam, ezen anno en is sokat gondolkodtam es ami vatozott, hogy ez sok embernek munka, megelhetes nem csak hobby es a piac meg kicsi igy muszaj egyedinek, felismerhetonek lenni. Ez pedig atjon a hobby reszre is. Ne tudd meg milyen irigy, rosszindulatu vitakrol hallottam, hogy ki kitol lopott es csinalt belole jo uzletet:-(
    En is nagyon szeretnem ha megmutatnatok mindent, amit csinaltok, mert szerintem ezzel lehet ebben az orultben egyensulyt tartani;-)

    VálaszTörlés
  26. Az eredetiség-kérdésről nekem, aki csak "fogyasztója" vagyok a varrott dolgoknak, tehát én magam nem csinálom, az a véleményem, hogy engem vevőként nem érdekel, hogy ki találta ki a szabásmintát. Az a lényeg, hogy szép legyen az anyag, és tartós a kidolgozás.

    VálaszTörlés
  27. Nagyon klasszak lettek és ötletes, hogy horgoltad! Régebben de sokszor csináltink ilyet, amikor még csak gomb volt és nem mindenféle csodakütyü! Sőt a gombot is horgoltuk!
    A fentiek nagy részével egyetértek és szomorú, hogy lassan a hobbyból alkotók örömét veszik el ezek a viták. Épp a minap beszéltük IO-val (Babavarrós topicról mindenkinek ismerős szerintem), hogy talán ezért nem megy már a közös varrás sem. :-(

    VálaszTörlés
  28. Zsukka, valahol a neten is rajta van, megpróbálom megkeresni.
    Én könyvből vettem ki a szabásmintát.

    VálaszTörlés
  29. Hát ebben semmi tildást nem fedeztem föl, annyira magadra formáltad!!

    VálaszTörlés
  30. Fantasztikusak lettek. A könyvet megvettem, de a varrással még hezitálok. Félek, hogy elrontom:-) A pelenkaöltéstől teljesen egyedivé varázsolódtak.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy elmondod a véleményedet!

Népszerű bejegyzések