Sál és dísz


Több oldalon láttam már sálakat és az idő is teljesen aktuális ezek megvarrására.
Így aztán lettek ők. A Lucanapi vásárra készültek. Az applikáció "Tildás"

A krémszínűek saját magukon átbújtathatóak, így nem kell csomót kötni rá. (nem tudom, hogy jól látható-e?)



Ezeknek a díszeknek az alap ötletét Colette-nél láttam. Annyiban módosítottam, hogy én filc anyagra varrtam(lustaságból).







Megjegyzések

  1. Hát te aztán éjjel-nappal varrsz! A sálak biztos nagy sikert fognak aratni!

    VálaszTörlés
  2. Írtó jók a sálak!!!!A díszek is nagyon tetszenek!!! Én is egyre inkább hajlok a filcvarrás felé,lustaságból.:)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jóóók!!
    A sálak nagyon édesek lettek! A díszek meg igazán szépek és ünnepiek. :o)
    Sok sikert a vásárhoz! ;o)

    VálaszTörlés
  4. Micsoda klasszak lettek! A sálakat milyen alapra varrtad? Úgy értem milyen anyagból?

    VálaszTörlés
  5. Mindkétféle alkotmányaid szenzációsak, nagyon tetszenek! Annyira hangulatosak, kedvesek, szeretnivalóak, hogy nagyon!

    VálaszTörlés
  6. Köszönöm lányok!
    A sál sima termo anyagból van. Ezt sem kell szegni:-)))

    VálaszTörlés
  7. Nagyon szépek, édesek a sálak, jó ötlet az átbújtatós :DD!

    VálaszTörlés
  8. Naggggyon szépek! A sálat én is megcsinálom egyszer Ábelnek!

    VálaszTörlés
  9. Nagyon szépeket csináltál az anyagjainkból, mégegyszer köszönöm őket, élvezem a velük való munkát és mindig eszembe jutsz.

    VálaszTörlés
  10. Ezek a sálak nagyon ötletesek és szuper lett mindegyik! Lehet, hogy "lekoppintom" és én is elkészítem a kislányomnak...

    VálaszTörlés
  11. Nagyon jok a salak!! Majd meselj mi ez a vasar?! Mindenesetre tuti jo lesz!

    VálaszTörlés
  12. Ezt meg akartam mutatni, bar kicsit mas stilus, de ugye a fiukra is gondolni kell;-))
    http://www.flickr.com/photos/sykossa/1543869700/in/set-72157602368882584/

    VálaszTörlés
  13. Cukik a sálak!
    A kis karifa díszek is jók! Pont nekem valók, mert nincs sok időm karácsonyra iylen apróságokat készíteni. Szóval majd koppintok... persze ha találok ilyen anyagot meg hullámos ollót.
    Szeretek ide járni :)
    Olyan jó ötleteid vannak :)

    VálaszTörlés
  14. Lehet, hogy Nimródnak a Mikulás hasonló sálat fog hozni :)

    VálaszTörlés
  15. Ezek a sálak egyszerűen csodásak!

    VálaszTörlés
  16. Micsoda remek ötlet!Egyszerű de nagyszerű.megjegyezném még a kampókat is!Milyen drótból és mennyit bír?(előszobafalkészítés előtt állunk)

    VálaszTörlés
  17. Violini, a kapmókat a Zuram hajtotta nekem valami erősebb, zöldszínű drótból. Gyógy-és fűszernövényeket szárítottam rajtuk. Arra a célnak megfelel. Előszobában nem tudom, hogy nem lenne-e nagyon "puritán".

    VálaszTörlés
  18. szeretem a puritánt,meg továbbfejleszteném,csak találni kéne drótot,ami elég erős.Ha nem szavaznak le és elkészül,megmutatom.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy elmondod a véleményedet!

Népszerű bejegyzések