"Tildás" másként...

Ez a korábban megvarrt Tildás piperetáskám egy másik változata. A nagyobb fazont varrtam meg kordból, és került rájuk vállpánt is. Csinos kis táska lett belőlük.
A múlthéten a legnagyobb lányom (11és fél éves) a táncos társaival ment Táncházba.( Csupa 11-13 éves gyerek).NÉLKÜLÜNK!!! Ugye nem kell mondanom a hasonló traumát először átélő szülőtársaimnak, hogy szívem szerint lopakodtam volna utánuk. A helyzet azért nem volt olyan veszélyes, mert 4-6-ig tartott a táncház, de hát akkor is...)
Na amit ebből ki akarok hozni, hogy nagyon jól jött volna akkor egy ilyen kis "csinos" darab, mert a tarisznyája elég nagynak bizonyult egy kis pénz számára. Így maradt a zseb, ami meg ugye a szoknyán nem nagyon van:-(, legalábbis azon, amiben ment, nem volt.)


Filc virágokkal díszítettem, a gomb megint megegyezik a bélés anyagával.

Megjegyzések

  1. Nekem most van végem!!! Annyira, de annyira tetszik!!! Hátha mire az én 3,5 évesem megy táncházba, addigra már én is tudok ilyet:)! Amikor ilyen gyönyörűségeket látok, egyre inkább erősödik bennem az elhatározás, meg kell tanulnom rendesen varrni:)! (még csak rendetlenül megy;)!)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szépek lettek, a Tildás dolgokat én is nagyon szeretem, láttam, hogy Te is gyakran varrsz tőle, nálam pár Tildás angyal lakik. jó fejek nagyon.

    VálaszTörlés
  3. Hú, de szépek! Hogy csinálod a gombot?

    VálaszTörlés
  4. Az a zöld!... de kár, hogy kinőttem belőle... :o(

    VálaszTörlés
  5. Nagyon édesek!

    Katbo! Küldtem emilt, megmutattam, milyen az én horgoltam... Megkaptad?

    VálaszTörlés
  6. Nagyon édesek :-). Annyira kedvencem lett ez a forma, hogy én is gondoltam, hogy próbálkozom egy nagyobb darabbal is, kistáskának. És engem is érdekelne a gombbehúzás, azt hogy csinálod? Esetleg egy post róla :-))?

    VálaszTörlés
  7. Ezt a traumát én is átéltem... azt hittem soha nem enyhül majd a szorongásom, hogyha elmegy itthonról..., De szép lassan csillapodott. (valóban lassan...)A táskáid nagyon kedvesek.

    VálaszTörlés
  8. Nagyon cukik lettek! Imádom a kisfiam, de ilyenkor úgy szeretnék egy kislányt, akinek megvarrhatnám! Persze, ami késik, az nem múlik....

    VálaszTörlés
  9. Lányok,a gombbehúzásban nincs semmi bonyolult dolog, ha vesztek behúzhatógomb alapot. Ez két részből áll. A tetejét kell behúzni, aztán bele kell pattintani az alját. Én bele is ragasztom.
    Helen, azonnal megnézem!
    Szera,az anyu elmesélése szerint, akkor tudott igazán mélyen elaludni, mikor hallotta, hogy nyílik a kapu:-)

    VálaszTörlés
  10. Nagyon tetszik!És teljesen táncházba való (szívesen láttam volna a kislányodra akasztva is:))!

    VálaszTörlés
  11. Katbo! Annyira,de annyira tetszik!!!Ahogy kinagyítottam a képet,most világosodtam meg ,hogyan horgolod körbe.:))))

    VálaszTörlés
  12. Nagyon helyes kistáskák!
    A traumádat pedig ismerem én is:)))

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy elmondod a véleményedet!

Népszerű bejegyzések