Toboz tündér





Nagy kedvelője vagyok a terményfiguráknak, még ha néha úgy is gondolom, hogy ezek aztán remek porfogók.
1 nagy toboz, 1 mákgubó, préselt levél szárnynak, és némi kenderkóc hajnak. Ennyi az egész!


Megjegyzések

  1. Nagyon kedves lett az angyalka!
    Minden porfogó....úgyhogy mindegy.

    VálaszTörlés
  2. A legkedvesebb karácsonyi számlálót választottad ki!:) nekem is az angyalok a kedvenceim.:)

    VálaszTörlés
  3. Oooolyan édi a pofija :-)Az ilyen piciségek porfogó volta engem is visszatart attól.hogy ilyeneket csináljak,de olyan kedvesek-a gyereim régi díszei mindig előkerülnek az ünnepre.

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szende édes kis arcocskája és jól fésült haja lett! Ilyennek képzelek egy toboz-tündért, ha jól meggondolom! :)

    VálaszTörlés
  5. Régebben én is gyártottam ilyet, csak raffia hajjal és csuhé szárnnyal.

    VálaszTörlés
  6. Nagyon kedves! A porfogók teszik otthonossá a házunkat...képtelen lennék katalógusházban élni.

    VálaszTörlés
  7. Édes nagyon,a csücsöri szája a legaranyosabb.

    VálaszTörlés
  8. Hihetetlenül kedves! Készíts neki kistestvért is, ne fogja egyedül a port :)

    VálaszTörlés
  9. Miert lenne porfogo? ;) az agakra nem lehet rakni a osz megy, jon a tel.... alapon?
    En is szeretem az ilyen termes dolgokat;-)

    VálaszTörlés
  10. Nagyon büszke lehet magára ez a kis tündér, hogy ekkora sikere lett.
    Sokszor úgy érzem, hogy a fejemre dől a lakás, akárhová nézek, mindenhol van valami. Ilyenkor szívesen megválnék minden "feleslegesnek" tűnő "kacattól".
    Ezeket a gondolatokat csak nagy ritkán követi tett.

    VálaszTörlés
  11. Édes! Nekem is volt egy termés-mackóm, kaptam. Hát, bizony anyukámnál hagytam, mert én is porfogónak gondoltam. Iskolásoknak viszont nagyon szuper feladat!Szóval, édes!

    VálaszTörlés
  12. Jó ötlet és szép lett az angyalkád :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy elmondod a véleményedet!

Népszerű bejegyzések