Füles bigyók és egy "10" perces

Ezeket a füles bigyókat varrtam. Ez az első Zentéjé lett, akinek a Mikulás tette a cipőcskéjébe.
Úgy néz ki, hogy tetszett Neki.
Valaki varrt valami hasonlót korábban, de sajnos nem emlékszem, hogy ki. Ha olvassa ezt a bejegyzést legyen szíves írja meg, mert nagyon szeretném belinkelni.

Ui. Katafolt segítségével megtaláltam. Julcsi varrta meg korábban. Itt láthatjátok.








Panni tegnap szülinapi buliba ment és délelőtt varrtam ezt az extra gyors táskát. Szerencsére a kislány finoman jelezte, hogy ilyen táskát szeretne, így nem kellett a tervezéssel sokat vacakolni. Nagyon örült neki. (és én is, hogy nem csak a saját gyerekeimnek tetszenek a "varrományaim".





Megjegyzések

  1. Jaj, ez a táska nagyon édes :)) A kis katica rajta meg egyenes főnyeremény! :D

    VálaszTörlés
  2. Azokat a fulesbigyokat ugy sajnalom, hogy keson ismertem meg, pedig nagyon jo otlet kicsiknek.
    A taska a 10perces?;-) nagyon szep!!!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép lett a blogod! A fülesbigyó tuti ötlet, a táska meg igazán kislánynak való és nagyon helyes!

    VálaszTörlés
  4. füles bigyót mamazonnál lehet beszerezni. Nekünk van, tényleg remek.:)

    VálaszTörlés
  5. Klasszak lettek! A kis táska nekem is nagyon tetszik!

    VálaszTörlés
  6. Köszönöm lányok!
    Lucy, azt tudom, hogy Mamazonnál lehet venni ilyen füles bigyókat, de valaki meg is varrta, Őt keresem.

    VálaszTörlés
  7. Nagyon jók a fülesbigyók! Lehet, hogy Ábelnek is tetszene, hisz a két fogával mindent megcsócsál! A táska szép lett, igazi lányos!

    VálaszTörlés
  8. Nem Julcsi varrt ilyent...?Atáska bagyon jó,főleg ilyen anyagból.

    VálaszTörlés
  9. Katafolt, igeeeen, Julcsi az!
    Már meg is találtam. Máris belinkelem:-)

    VálaszTörlés
  10. Nagyon szépeket csináltál. A táska igazán csin lett!

    VálaszTörlés
  11. Nagyon jópofák, főleg a szívecskés !
    A fejléced is nagyon tetszik, és ráadásul most jöttem rá, mit takar a "bejegyzésre mutató link" :)))

    VálaszTörlés
  12. Katbó, hogolyót gurítottam Neked. Nézzél be hozzám kérlek:-)

    VálaszTörlés
  13. Ezek szuperjók. Már annyit olvasok ezekről a Tildas dolgokról, hogy nagyon érdekel. Tényleg ilyen jó dolgok vannak abban a könyvben, hasznosak, szépek?

    VálaszTörlés
  14. Szerintem nagyon klasszak. Én csak ajánlani tudom, bár izlések és pofonok...

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy elmondod a véleményedet!

Népszerű bejegyzések