Gyorsabb?

Nem szeretném senki idejét rabolni, ezért a gyorsabb feltöltés reményében én is sablont változtattam. Nem tudom, hogy mi az oka a lassú feltöltésnek, nem hiszem, hogy a színes háttér, mert Colette blogja nagyon gyorsan bejön, pedig Neki is színes a háttere. Vannak olasz blogok, ahol még hóesés is van, és ott sem kell órákat várni arra, hogy végre megjelenjen valami.
Nektek mi a véleményetek erről?
Szerintetek ezzel a teljesen egyszerű sablonnal gyorsabban bejön az oldalam? (mert én nem tapasztalok túl sok változást)
Az ilyen sima sablonoknál is lehet a hátteret módosítani?

Megjegyzések

  1. Szerettem a korábbi változatot, nem látok különbséget.

    VálaszTörlés
  2. Nekem is ugyanolyan, bár tény, hogy tegnap nagyon nehezen jött be a blogod, de akkor mást is nehezen töltött be... Amúgy mindig ok volt eddig.

    VálaszTörlés
  3. Hm, megnéztem mozzilaval és IExplorerrel is, mindenképp fehér hátteret látok... Viszont ami nagyon belassítja: flickr... Miután bejött az oldal, sok-sok másodperc után is a flickr-ről töltött be adatokat...

    VálaszTörlés
  4. Hátha nem érzékeltek túl sok külömbséget visszatöltöm a régit,mert az olyan "karácsonyos" volt.

    VálaszTörlés
  5. szerintem a fejlécben lévő nagy kép miatt tölt be lassan.

    VálaszTörlés
  6. Nekem elég vacak gépem van, úgyhogy sokat javult a helyzet, én örülök. Egyébként meg van számodra egy játékmeghívás nálam. :)

    VálaszTörlés
  7. Nálam is gyorsabb, de a régi nagyon szép volt. Az alsó csíkon a képernyőn látni, hogy mit tölt lassan.

    VálaszTörlés
  8. Milyen aranyosak vagytok, hogy ennyien foglakoztok ezzel a "problémával".
    Ha az alsó sort nézem, akkor a kis dekor képecskék betöltését lehet látni. Lehet, hogy ez a ludas?

    VálaszTörlés
  9. A gyorsaság a szerverek hollétén és "erején" múlik.
    Ment a mail :)
    Előre is köszike :)
    Puszi
    Lilang

    VálaszTörlés
  10. Szia:)
    Én a blogokat rss-en keresztül olvasom. A NETVIBES.com-al :) Abban beállítható hogy a blogkinézet is megjelenjen, vagy csak a natur szöveg, illetve a postban lévő képek jelennek csak meg így.
    Hja , és nem kell végignézni mindennap az összes blogot, csak amibe írtak, mert a frisseket jelzi:)

    Amugy nagyon szeretem a blogodat:) Kicsit irígy is vagyok, annyira tetszenek a munkáid:)

    VálaszTörlés
  11. Így is klassz az oldalad! Bár nekem tetszett az a szép háttér! Egyébként nekem bejön mindig gyorsan. És általában a videók lassítják, az pedig neked nincs. Szóval mindegy, mert a munkáidat nézem és azok csodásak! :-)

    VálaszTörlés
  12. Sikerült hátteret változtatnom :-)

    VálaszTörlés
  13. Nekem eddig is lassú volt, de pld. Coletté is az, sőt, van, hogy lefagy néha, meg Katafol-é. Azt nem tudom, hogy miért. Ez mintha kicsit gyorsabb lenne most.

    VálaszTörlés
  14. Nekem mindig gyorsan bejön az oldalad, s szeretek nálad nézelődni.
    Nálam pl. a diavetítések lassítanak, de nálad nem tudom, gondolom lehet ez gépfüggő is. A férjem gépén (ami "turbós", mert mániás)az én oldalam gyorsabban bejön, mint Cuncuson (ő az én masinám).
    Azt mondom ne aggódj e miatt, varázsold olyanná a blogodat ahogy neked tetszik. Aki szeret hozzád jönni kivárja a kibontakozást, én biztosan.

    VálaszTörlés
  15. Katbo: bocs,ha én kavartam be!
    Nekem a mostani hamarabb bejön,de ez tényleg sok mindentők függhet: aznapi netforgalom,gépfajta stb.
    NEKEM ez az elegáns csodaszép háttér NAGYON tetszik!!!!!!
    Írtó ügyes vagy,nekem még mindig nem sikerült a hátteret ilysmire varázsolni,igaz most időm sincs rá,csak izgat.
    Szépséges!!!!

    VálaszTörlés
  16. Sziasztok, nekem nincs szuper masinám, sem gyors internetem, és a tapasztalatom az, hogy néhányatok blogját, a tiédet is Katbo, nagyon lassan tölti be. Én azzal magyaráztam meg magamnak, hogy látom nálatok, hogy eredeti méretű fotókat tesztek fel. Én kezdetektől csökkentettméretű fotókkal dolgozom, de erről már többször írtam, mert így a feltöltés is gyorsabban megy.

    VálaszTörlés
  17. Igen Colette, én tényleg nem kicsinyítem azóta a képeket (nem olyan rég óta) mióta rájöttem a Picasa-nak egy olyan funkciójára, hogy közvetlenül át lehet tenni a képet a blogba. De akkor valószínű visszaállok a régi, kicsinyítős módszerre.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy elmondod a véleményedet!

Népszerű bejegyzések