Karácsonyi illat

Varrtam egy kosárravaló "karácsonyi illatot". Két különböző méretű párnácskát arany nyinórral kötöttem össze, és kaptak egy kicsit a "karácsonyi illat" illóolajból. Bekötöttem őket egy zacskóba, hogy az illat mindenhol jól átjárja a párnácskákat.

Megjegyzések

  1. Karácsonyi szépek!!:)Nagyon ügyes vagy!!
    Én ittbent egy szagtalan,de gyönyörű avarkori leletet rajzolok,ez az én kreatív karácsonyi készülődésem.Kétfelé szakadok ,minimum.

    VálaszTörlés
  2. nekem is nagyon tetszik!!! en siman fahejat meg szegfuszeget tettem zsakba, remelem megmarad az illata;-)

    VálaszTörlés
  3. Láttam vásáron ilyet, hangulatos volt, csak azon tűnődtem, mire is való, talán karácsonyfára? (ott 3 db párna volt)
    Most, hogy megvan a felhasználási terület, már bátran ajándékozok ilyet én is:-)

    VálaszTörlés
  4. Szia Katbo!
    Régóta nézegetem a blogodat, mert nagyon tetszenek, amiket alkotsz és a stílus, ahogyan írsz!:) Ha nem probléma, betettelek a bloglistámba.
    Viki

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy elmondod a véleményedet!

Népszerű bejegyzések