Kiállítás

Martimeznek köszönöm, hogy hozzásegített ahhoz, hogy az én munkámat is kiállítsák a DUMPR múzeumban. Ti is nézzetek be, hátha a munkáitok is ott vannak ezen a kiállításon.



Ezt a párnát tegnap varrtam. Már csak ekkora munkákra van időm. Kicsoda adta az ötletet. Nagyon szegényes vagyok fiúknak való ajándékötletekben, és Gábor keresztfiának kellett valamit még kitalálnom. Egy kisfiúnak ez remek ajándék, szerintem. Az eredeti ötlet Syko-nál található.
Én annyit változtattam csak rajta, hogy a mintát filcből szabtam ki.




Megjegyzések

  1. Nagyon jó ez a párna. lehet hogy születik valami hasonló Nimródnak is, persze ha nem baj.

    VálaszTörlés
  2. :)))))Az előbb jöttem Martimeztől,most már értem a játékot és a kiállítást!:)
    Ez a párna szuper-szuper!!!!!
    És a PIF ajándékok!!! Irigykedem..:)

    VálaszTörlés
  3. Kérem a mailod hogy tudjam küldeni a címem :)
    Lilang

    VálaszTörlés
  4. De helyes lett ez is :-)! Pont ma reggel gondoltam, hogy párnákat még össze lehetne hozni karácsonyig, persze kicsit egyszerűbb kivitelben.

    VálaszTörlés
  5. Lilang, a "teljes profil megtekintése " -re kattintva megtalálod.
    Köszi

    VálaszTörlés
  6. nekem is nagyon tetszik es a filc tokjo otlet. en is mar nagyon toprengek, hogy kellene vennem egy adagot vennem;-)

    VálaszTörlés
  7. tiszta szerencse,hogy nem volt több időd, ilyen egyszerűen talán mégjobban tetszik.

    VálaszTörlés
  8. Nekem ez jobban tetszik, mint az ötletadó változat. Nagyon szép szines, vidám!

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy elmondod a véleményedet!

Népszerű bejegyzések